Η Nissan εντείνει τις προσπάθειές της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με στόχο πιο καθαρή αυτοκίνηση και μεγαλύτερη προστασία του περιβάλλοντος. Ηδη με το Leaf, το πρώτο πεντάθυρο και πενταθέσιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής να έχει αναδειχθεί «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2011», έχει βάλει σημαντική παρακαταθήκη για το μέλλον.  Ωστόσο, επειδή η φόρτιση δεν είναι εύκολη υπόθεση διότι δεν διαθέτουν όλοι γκαράζ και δημόσιοι φορτιστές δεν υπάρχουν σε πολλά σημεία στην Ευρώπη, η ιαπωνική μάρκα ξεκίνησε συνεργασία με κορυφαίες ευρωπαϊκές εταιρείες που σχετίζονται με την κατασκευή και την προμήθεια εξοπλισμού ηλεκτροκίνητων οχημάτων, με σκοπό την ταχύτατη ανάπτυξη φθηνών και μικρών ταχυφορτιστών για ηλεκτροκίνητα οχήματα. Παράλληλα, προωθεί με γοργούς ρυθμούς την εγκατάσταση ταχυφορτιστών για δημόσια χρήση ανά την Ευρώπη. 

Συγκεκριμένα, η συμφωνία μεταξύ των Nissan, Circutor, DBT, EFACEC, Endesa και της Siemens αναμένεται να οδηγήσει σε μια δραματική μείωση της τιμής των συσκευών ταχυφόρτισης - πάνω από το 50% της σημερινής τους τιμής και κάτω από τα 10.000 ευρώ - ανοίγοντας με αυτό τον τρόπο μια επικερδή δραστηριότητα και για επιχειρήσεις, όπως πρατήρια καυσίμων, πάρκινγκ αυτοκινήτων και πολυκαταστήματα λιανικής πώλησης. 

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι οδηγοί ενός Nissan LEAF μπορούν να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους για μεγαλύτερες διαδρομές και να επαναφορτίζουν την μπαταρία του αυτοκινήτου στο 80%, σε λιγότερο από μισή ώρα.
Με το εγχείρημα αυτό αναμένεται ότι θα υπάρξουν χιλιάδες ταχυφορτιστές σε όλη την Ευρώπη από το τέλος του 2012, με την προοπτική να γίνουν δεκάδες χιλιάδες μέχρι το 2015. 

Η υποδομή αυτή, θα ανοίξει την αγορά του Nissan Leaf σε ένα εντελώς νέο φάσμα πελατών που περιστασιακά χρειάζεται να κάνουν μεγαλύτερες διαδρομές. 

Οι παραδόσεις του Nissan Leaf έχουν ήδη ξεκινήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία, την Ιρλανδία, τη Γαλλία, την Ισπανία και τη Πορτογαλία. 

Έχουν επίσης ξεκινήσει οι παραγγελίες του οχήματος για την Ελβετία, το Βέλγιο, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και τη Δανία. Στην Ελλάδα, η υπερφορολόγηση και οι ανύπαρκτες υποδομές καθιστούν αδύνατη – προς το παρόν- την εισαγωγή του μοντέλου. 

Πηγή: sport-fm.gr