Μάχη με το δευτερόλεπτο δίνουν Λεμπ και Χίρβονεν στη Μεγάλη Βρετανία, στον τελευταίο αγώνα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος που θα κρίνει και τον κάτοχο του φετινού τίτλου. Ο αγώνας είναι ακριβώς όπως θα έπρεπε, έντονος και δύσκολος για τους όλους τους οδηγούς, αλλά ιδιαίτερα για τους δύο διεκδικητές του τίτλου. Την πρώτη ημέρα ο Σεμπάστιαν Λεμπ βρίσκεται στην πρώτη θέση, με μόλις 0,7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Μίκο Χίρβονεν.

Ο Γάλλος επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε την δεύτερη ειδική διαδρομή και έφτιαξε μία διαφορά τριών δευτερολέπτων μέχρι την τρίτη και τελευταία ειδική της σημερινής ημέρας. Ο Φινλανδός, όμως ήταν ταχύτερος και κατάφερε όχι μόνο να πάρει την ΕΔ, αλλά να μειώσει τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Λόεμπ στα 0,7 δευτερόλεπτα.

«Ηταν καλά αλλά πολύ, πολύ επικίνδυνα», δήλωσε ο Λεμπ που έκανε λόγο για τη λάσπη, η οποία δυσκολεύει την προσπάθειά του. Ο Μίκο Χίρβονεν θεώρησε ότι ξεκίνησε καλά τον αγώνα.«Ηταν μία καλή αρχή. Είναι λίγο επικίνδυνο με την ορατότητα, είναι αναπάντεχα σκοτεινά στο δάσος. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από τους χρόνους μου».

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν αρκετά τα πληρώματα καθώς με τη βροχή και τη λάσπη γλιστρούσε πολύ ενώ μέσα στο δάσος η ορατότητα ήταν πολύ μικρή Τρίτος στη γενική κατάταξη ήταν ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με το έτερος Fiesta RS WRC που ήταν θεματικός στην πρώτη ειδική της ημέρας, κερδίζοντάς την.

Ο Φινλανδός πήρε κεφάλι στη γενική κατάταξη που το διατήρησε μέχρι και τη δεύτερη ειδική, αλλά στην τελευταία ήταν 6,3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Χίρβονεν, πέφτοντας έτσι τρίτος. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται ο Πέτερ Σόλμπεργκ που ταλαιπωρήθηκε στην πρώτη ΕΔ από έξοδο, καταστρέφοντας τον πίσω δεξί τροχό του «ιδιωτικού» Citroen του.

Ο Νορβηγός λίγο έλειψε να μην συμμετάσχει στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς λόγω οικονομικής στενότητας. Η εγκατάλειψη όμως στην Ισπανία και η βοήθεια από τους χορηγούς του επέτρεψαν να δώσει το παρών στον αγώνα της Μεγάλης Βρετανίας, στον οποίο αρχικά είχε αποφασίσει να μην τρέξει.

Στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Κρις Μικί με το πρώτο Mini John Cooper Works WRC, ο οποίος και στις τρεις ειδικές διαδρομές κινήθηκε μεταξύ πέμπτης και έβδομης θέσης. Ακολούθησε ο ομόσταυλός του Ντάνι Σορντό ο οποίος στην τελευταία ΕΔ φάνηκε να δυσκολεύεται αρκετά, μένοντας αρκετά πίσω (ένατος).

Ετσι η διαφορά του από τον Μικί αυξήθηκε στα 8,6 δευτερόλεπτα. Εβδομος γενικής είναι ο Μαντς Οστμπεργκ με το Ford Fiesta RS της Μ-Sport Stobart ενώ πίσω του ακολουθεί ο Τανάκ που τα πήγε αρκετά καλά στην τρίτη ειδική διαδρομή, τερματίζοντας έκτος, με αποτέλεσμα να ανέβει οκτώ θέσεις στην γενική κατάταξη.

Ο Μάθιου Γουϊλσoν με ένα ακόμη Fiesta RS WRC της M-Sport Stobart ολοκλήρωσε την ημέρα ένατος, βελτιώνοντας κι αυτός τη θέση του ενώ την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο Χένινγκ Σόλμπεργκ. Μεγάλος άτυχος για έναν ακόμη αγώνα ο Σεμπαστιέν Οζιέ που εγκατέλειψε μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή από έξοδο, αφού κατέστρεψε τον τροχό του DS3 WRC.

Πηγή: Naftemporiki.gr