O Μίκαελ Σουμάχερ έχει 7 τίτλους στη Formula 1, ο Βαλεντίνο Ρόσι έχει εξίσου εφτά στο MotoGP... Πλέον ο Σεμπαστιάν Λεμπ έχει οχτώ πρωταθλήματα στο WRC και αποτελεί το νούμερο ένα όνομα - βάσει επιτυχιών - μεταξύ των τριών κορυφαίων σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το 2001 η Automobiles Citroën, του δίνει την ευκαιρία να γευτεί την εμπειρία του WRC στον αγώνα της Ιταλίας, με ένα Xsara. Εκείνος τερματίζει δεύτερος και το 2002 ξεκινάει τη... full time ενασχόλησή του με το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ.

Ο 37χρονος σήμερα Λεμπ, ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, σε επίπεδο WRC, το 2002 στον αγώνα της Γερμανίας. Αυτή ήταν και η μοναδική του φορά τότε, μιας και στην ίδια περίοδο τερμάτισε 10ος.

Αυτό ήταν! Από την επόμενη κιόλας χρονιά, ο Λεμπ έδειξε ότι δεν χρειάζεται άλλο χρόνο… προσαρμογής.

Με τη νίκη του στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο, απλά στέλνει ένα μήνυμα στους τότε σπουδαίους αντιπάλους του, που όσοι δεν έλαβαν σοβαρά υπόψη τους αμέσως γρήγορα κατάλαβαν, ότι το άστρο του θα λάμψει πάρα πολύ γρήγορα.

Στο τέλος του πρωταθλήματος του 2003, ο Πέτερ Σόλμπεργκ κατακτά την πρώτη θέση με 72 βαθμούς, νικώντας στον πόντο τον Λεμπ, ο οποίος κατάφερε να συγκεντρώσει μόλις 71.

Πίσω από τον σημερινό οχτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή τερματίζουν οι Κάρλος Σάινθ, Ρίτσαρντ Μπερνς, Μάρκο Μάρτιν, Μάρκους Γκρόνχολμ, Κόλιν ΜακΡέι και Τόμι Μάκινεν. Οι περισσότεροί τους – αν όχι όλοι - ονόματα που δεν χρειάζονται καμία σύσταση.

Αυτή ήταν και η τελευταία φορά (μέχρι σήμερα), που το παγκόσμιο πρωτάθλημα τελείωνε και νικητής δεν ήταν ο Σεμπαστιάν Λεμπ.

Το 2004, θα πρέπει να πάρει 6 νίκες και να ανέβει συνολικά στο βάθρο 12 φορές (καμία φορά ως τρίτος), για να πάρει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.

Το 2005, φτάνει σε διψήφιο αριθμό νικών (10), βγαίνει τρίτος στο ράλλυ της Μεγάλης Βρετανίας, 2ος σε Φινλανδία και Ιαπωνία και υποδέχεται με –φυσικά- τεράστια χαρά τον δεύτερο διαδοχικό τίτλο του.

Μετά την επιτυχία του δήλωσε: «Τώρα έχω κατακτήσει το πρωτάθλημα για δεύτερη φορά, μπορώ να πω ότι νιώθω το ίδιο καλά όπως την τελευταία φορά που τον κέρδισα. Μερικοί μού λένε ότι επειδή νίκησα στα 8 από τα 13 ράλλυ, θα έπρεπε να συγκριθώ με τον Σουμάχερ, αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό είναι σωστό.

Πιστεύω ότι το να πάρεις εφτά τίτλους στο ράλλυ είναι πολύ δυσκολότερο απ' ότι στη Formula 1 και - για την ώρα - δεν έχω σχέδια. Η προτεραιότητά μου είναι να τρέξω του χρόνου και να το διασκεδάσω. Να κερδίζω αγώνες».

Η τότε δήλωσή του έμελε να είναι... προφητική. Αφού ξεπέρασε τον Σουμάχερ, διασκεδάζει μέχρι και σημέρα στους αγώνες που τρέχει και μας αφήνει κάθε φορά με το «στόμα ανοιχτό με τις επιδόσεις του».

Χωρίς να το καταλάβει, το 2006, με την Kronos Total Citroën WRT, σε 12 αγώνες, παίρνει 8 νίκες, ενώ τις άλλες τέσσερις δεν το κουνάει από το βάθρο, επιτρέποντας σε αντίπαλό του να γευτεί την κορυφή, αλλά όχι και τη δεύτερη θέση.

Ο τρίτος συνεχόμενος τίτλος του ήταν γεγονός.

Από το 2007 ξεκινάει μια νέα εποχή για τον Λεμπ, ο οποίος μαζί με τον Ελενά, βρίσκονται στα καθίσματα του, τότε, νέου C4 WRC.

Τι κι αν το αμάξι ήταν νέο. Το δημιούργημα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας…. πετάει στα χέρια του Λεμπ, ο οποίος συνεχίζει να χτίζει τη δική του παντοκρατορία στο σπορ, βάζοντας στο παλμαρέ του τον 4ο τίτλο.

Με το C4, κατέκτησε ακόμη τρεις τίτλους, μέχρι να αλλάξει φέτος και να πάρει το DS3. Τα αποτελέσματα για ακόμα μια φορά ίδια: Νίκες, επιτυχίες και κορυφή. Λέξεις απόλυτα συνδεδεμένες με την καριέρα του.

Μόλις εξασφάλισε την κατάκτηση του 80υ σερί τίτλου του σχολίασε μεταξύ άλλων στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC: «Αυτός ο τίτλος έχει διαφορετική γεύση επειδή αποτελεί ένα νέο ρεκόρ, είναι ξεχωριστός».

Αλήθεια, πόσες γεύσεις έχει ακόμα να γευτεί; Σίγουρα ούτε ο ίδιος μπορεί να μας απαντήσει.

8 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για τον Λεμπ:

1. Είναι παντρεμένος με την Σεβερίν και έχουν μία κόρη της Βαλεντίν, φωλιάζοντας την οικογένειά τους στη Λοζάνη της Ελβετίας.

2. Στις 27Μαϊου του 2009, πήρε τον τίτλο του "Ιππότη της Λεγεώνα της Τιμής" από το Νικολά Σαρκοζί.

3. Είναι μέλος του "Champions for Peace", κλαμπ στο οποίο υπάρχουν 54 διάσημοι κορυφαίοι αθλητές.

4. Το όνειρό του ήταν να ασχοληθεί με τη γυμναστική.

5. Μετά το σχολείο σπούδασε ηλεκτρικός μηχανικός

6. Το 1992, μετά το σχολείο δούλευε σε μια εταιρία ονόματι Σοκάλεκ για να «μάτια» μιας Ferrari Testarossa 512 TR.

7. Το 1995, μόλις 21 ετών παράτησε ό,τι έκανε για να μπορέσει να αφιερωθεί ολοκληρωτικά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

8. Πρώτο του αμάξι ήταν ένα Saxo.

Πηγή: woop.gr