Επίσημη παρουσίαση της νέας 911 στους δημοσιογράφους έκανε η αντιπροσωπεία της Porsche, ανακοινώνοντας και τις τιμές του αυτοκινήτου. Το εμβληματικό μοντέλο της Porsche επιβαρύνεται φυσικά με όλους τους εξωπραγματικούς φόρους που υπάρχουν στην Ελλάδα για τα ακριβά αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα η τιμή του να σκαρφαλώνει στα ...152.300 ευρώ (για την Carrera 3.4 των 350 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 7 ταχυτήτων).

Ο εξοπλισμός φυσικά είναι πληρέστατος, με σύστημα ελέγχου ευστάθειας PSM, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό με φίλτρο ενεργού άνθρακα, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, φώτα με ξένον και σύστημα καθαρισμού, hill holder, συναγερμό, ζάντες αλουμινίου, δερμάτινα καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση ύψους και πλάτης, ραδιο-CD με ενισχυτή 235 watt, 9 ηχεία και είσοδο Aux, υπολογιστή ταξιδιού, αυτόματα φώτα, σύστημα Start- Stop. Η Carrera S 3.8 των 400 ίππων ξεκινάει από 182.500 ευρώ!

Παρά την αύξηση των διαστάσεών της -το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 10 εκ. και το συνολικό μήκος κατά 5,6 εκ.- η νέα 911 είναι ελαφρύτερη, σε σχέση με την προγενέστερη εκδοχή της, κατά 45 κιλά.

Παράλληλα η εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής ανθεκτικότητας και αλουμινίου επέτρεψε την αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας του αμαξώματος σε ποσοστό που φτάνει έως και το 20%.

Αντίθετη είναι η πορεία της κατανάλωσης καυσίμου. Οι προηγμένες εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το start&stop, η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης και την ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, οδήγησαν σε περιορισμό των ενεργειακών απαιτήσεων του αυτοκινήτου κατά 16%.

Την ίδια στιγμή, η αυξημένη απόδοση των ατμοσφαιρικών -για την ώρα- εξακύλινδρων κινητήρων boxer χωρητικότητας 3,4 (έκδοση Carrera) και 3,8 λίτρων (έκδοση Carrera S) και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά του πλαισίου υπόσχονται ακόμη καλύτερες επιδόσεις.

Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση φτάνει τους 350 ίππους και τα 390 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη η ισχύς αγγίζει τους 400 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 440 Nm.

Στην απαιτητικότερη πίστα δοκιμών του πλανήτη, το Nurburgring, η νέα 911 αποδείχτηκε κατά 14 δευτερόλεπτα ταχύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά.

Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ξεχωρίζει το μηχανικό κιβώτιο επτά σχέσεων, το επίσης επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK (προαιρετικός εξοπλισμός), το σύστημα κατανομής ροπής με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης.

Πηγή: skai.gr