Στη φινετσάτη νέα Ypsilon ταιριάζει ιδανικά το diesel «συνολάκι» χαρίζοντάς της αξιοζήλευτες επιδόσεις και απαιτώντας από τον κάτοχό της λιγοστά έξοδα σε καύσιμα και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Η ολοκαίνουργια Lancia Ypsilon προσφέρεται εκτός από τον πρωτοποριακό δικύλινδρο TwinAir των 0,9 λτ. 85 PS και τον 1,2 8v 69 PS και με τον σύγχρονο και δυνατό 1.300άρη πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων, ο οποίος της ταιριάζει «γάντι». Μάλιστα αυτή την περίοδο, όλες οι εκδόσεις της Ypsilon προσφέρονται με έκπτωση 1.000 ευρώ και έτσι, η τιμή της αρχικής έκδοσης με τον πετρελαιοκινητήρα κοστίζει 14.788 ευρώ.

Άνετη και ευέλικτη

Η προσφορά άνεσης και ευκολίας στην οδήγηση αποτελούν τα βασικά γνωρίσματα της Ypsilon στο δρόμο. Οι αναρτήσεις με τη μαλακή ρύθμιση απορροφούν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και εξασφαλίζουν υψηλή ποιότητα κύλισης. Επίσης, η ευελιξία που παρέχει στις αστικές μετακινήσεις, εκτιμάται δεόντως όπως και η ευκολία στο παρκάρισμα. Κινούμενη εκτός αστικού περιβάλλοντος, όπου είναι σε θέση να αναπτύξει εύκολα γρήγορους ρυθμούς, προβάλλει ικανοποιητική σταθερότητα και σχετικά τονισμένες κλίσεις στις στροφές όπου το μέτριας αίσθησης τιμόνι και η προοδευτική αλλά πρώιμη υποστροφή, δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια για οδηγικές ανησυχίες. Επιπλέον, τα φρένα δεν έχουν την καλύτερη δυνατή αίσθηση ούτε και αποτελεσματικότητα.

Φινετσάτο με μέτριους χώρους

Η ξεχωριστή σχεδίαση του εσωτερικού αποτελεί βασικό προσόν και της νέας Ypsilon. Ποιοτικά, τα μαλακά υλικά σε ταμπλό και πόρτες, καθώς και τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν σε ποιότητα, ωστόσο από τη συναρμογή δεν απουσιάζουν ορισμένες μικροατέλειες. Σε επίπεδο χώρων, μπροστά δεν υπάρχει πρόβλημα, όμως πίσω, οι μεσαίου μεγέθους φιλοξενούμενοι θα αισθανθούν περιορισμένοι. Για τις αποσκευές υπάρχουν 245 λτ. που είναι κάτω του μέσου όρου.

«Λύρα 100» ο 1,3 ντίζελ

Ο 4κυλινδρος, 16βάλβιδος common rail υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας πετρελαίου των 1,3 λτ. με απόδοση 95 ίππων και 200 Nm ροπής εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του και το συνδυασμό των γρήγορων επιδόσεων με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Από πλευράς κραδασμών μόνο ουσιαστικά στο ρελαντί ακούγεται το χαρακτηριστικό «κροτάλισμα», ωστόσο κατά την κίνηση είναι ιδιαίτερα πολιτισμένος σε σημείο που να μην γίνεται αντιληπτός ότι είναι ντίζελ, στοιχείο που ενισχύεται και από την χαμηλή ένταση θορύβου. Επίσης οι επιταχύνσεις και ειδικά οι ρεπρίζ ενθουσιάζουν, γεγονός που αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις (π.χ. 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,1 δλ.) νούμερα που συγκρίνονται με turbo κινητήρων βενζίνης 1,2 - 1,4 λτ. Παράλληλα η κατανάλωση αντιστοιχεί με ενός μηχανικού συνόλου 1,0 λτ.


Πηγή: autotriti.gr