Στο τέλος του έτους λήγουν τα συμβόλαια των κορυφαίων οδηγών με τις ομάδες τους και ήδη έχει αρχίσει η «διαλεκτική» για το εάν αυτά θα ανανεωθούν ή εάν θα αλλάξουν ομάδα (οδηγοί). Αυτό ισχύει και για τον Βαλεντίνο Ρόσι ο οποίος έχει συμβόλαιο με την Ducati μέχρι το τέλος του 2012. Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι θα ήθελε να παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για κάποια χρόνια ακόμα και ίσως να διαπραγματευτεί ένα ακόμα διετές συμβόλαιο με την Ducati, αν όλα πάνε καλά φέτος.

Πάντως όσοι επιθυμούν την επιστροφή του Ιταλού στην Yamaha μάλλον θα απογοητευτούν καθώς ο Λιν Τζάρβις, ο διευθύνων σύμβουλος της Yamaha Racing, απέκλεισε αυτό το ενδεχόμενο. Πριν από λίγο καιρό είχε δηλώσει ότι είναι βασικό να κρατήσουν τον Χόρχε Λορένθο ενώ άφησε να εννοηθεί ότι θα διερευνήσουν τις προθέσεις του Κέισι Στόνερ.

Συγκεκριμένα, όταν ο Τζάρβις ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο επιστροφής του Ρόσι, δήλωσε:
«Είναι μια ενδιαφέρουσα ερώτηση αλλά προς το παρόν δεν έχω ιδέα τι σχέδια έχει ο Βαλεντίνο για το μέλλον, αν θα συνεχίσει στους αγώνες μοτοσυκλέτας ή θα στραφεί στους αγώνες αυτοκινήτου, όπως έλεγε όταν ήταν σ’ εμάς. Σε κάθε περίπτωση, το δίδυμο Βαλεντίνο και Χόρχε δεν είναι μια επιλογή την οποία σκεφτόμαστε για το μέλλον».

O Τζάρβις εξέφρασε την έκπληξή του όταν είδε τον Ρόσι να δυσκολεύεται με την Ducati το 2011 και ελπίζει να επιστρέψει στις επιτυχίες ο Ιταλός αναβάτης. Όπως είπε:

«Το να βλέπεις τον Βαλεντίνο να δυσκολεύεται δεν είναι καλό για κανέναν. Το ιδανικό θα ήταν να βλέπεις τρεις οδηγούς από ισάριθμους κατασκευαστές να παλεύουν για την νίκη σε κάθε αγώνα. Ξαφνιάστηκα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Ρόσι πέρσι. Το να πάει από την Yamaha στην Ducati ήταν ένα μεγαλύτερο βήμα από αυτό που έκανε από την Honda στην Yamaha.
Το 2004 ο Ρόσι ήταν κατά 8 χρόνια μικρότερος και αναμφισβήτητα ο καλύτερος αναβάτης. Τώρα το επίπεδο είναι υψηλότερο και ο ανταγωνισμός μεγαλύτερος. Οι Honda και Yamaha βελτιώθηκαν, ο ίδιος είναι μεγαλύτερος και, κατά την γνώμη μου, αυτοί οι παράγοντες είναι που έκαναν την κατάσταση πιο δύσκολη στην Ducati απ’ ό,τι το 2004 στην Yamaha».

Πηγή: motograndprix.gr