Η τρίτη γενιά της Porsche Boxster είναι πολύ διαφορετική από τις προηγούμενες… Το νέο μοντέλο δεν είναι μόνο σχεδιαστικά πολύ διαφορετικό, αλλά έχει και ουσιαστικές δοκιμές αλλαγές. Βασίζεται σε σημαντικά αναβαθμισμένο και πιο ικανό πάτωμα και το αμάξωμά της είναι πολύ πιο ελαφρύ, καθώς αποτελείται από αλουμίνιο, αντί για ατσάλι!
Επίσης, έχει αρκετά μεγαλύτερα μετατρόχια, πιο μεγάλο μεταξόνιο, μικρότερους προβόλους και μικρότερο καπό, που σημαίνει ότι η καμπίνα των επιβατών έχει μεγαλώσει προς τα εμπρός.

Σχεδιαστικά η νέα Boxster έχει πιο «επίπεδη» σιλουέτα, με στοιχεία που παραπέμπουν στο πρωτότυπο 918 Spyder. Ακόμη και η οροφή της νέας Boxster είναι διαφορετική και πλέον ανοιγοκλείνει 100% αυτόματα κι αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών.
Κάτω από το καπό τοποθετείται πλέον ένα εξακύλινδρο σύνολο 2,7 lt που αντικαθιστά τον κινητήρα 2,9 lt. Παρά τη μικρότερη χωρητικότητα, το νέο μοτέρ αποδίδει 10 ίππους παραπάνω (συνολικά 265 PS) και χαρίζει καλύτερες επιδόσεις (0-100 km/h σε 5,7 sec) και χαμηλότερη κατανάλωση (7,7 lt/100 km).

Η Boxster S διατηρεί τον ίδιο κινητήρα 3,4 lt, ο οποίος ωστόσο αποδίδει πλέον πέντε ίππους παραπάνω (συνολικά 315 PS) κι έχει επίσης βελτιωμένες επιδόσεις (0-100 km/h σε 5,0 sec) και πιο χαμηλή κατανάλωση (8,0 lt/100 km). Και οι δύο εκδόσεις διατίθενται στο βασικό εξοπλισμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το 7τάχυτο PKD διπλού συμπλέκτη.
Οι πωλήσεις της ολοκαίνουριας και σημαντικά βελτιωμένης Porsche Boxster θα ξεκινήσουν την προσεχή άνοιξη.
Γράψτε μας τα σχόλιά σας. Σας αρέσει η νέα Boxster; Πώς σχολιάζετε την κίνηση των Γερμανών να προσφέρουν αλουμινένιο αμάξωμα στο «βασικό» τους μοντέλο;

Πηγή: protothema.gr