«Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι;» Ελληνική Παροιμία

«Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι;» Ελληνική Παροιμία

αλλιώς… 

Ονόμασα 

αυτόν το μηχανισμό μέσω 

του οποίου η ελάχιστη παραλλαγή διατηρείται αν είναι χρήσιμη, 

«φυσική επιλογή».

Δαρβίνος...

 

Θλιβεροί κρετίνοι, εναντίον τραγικά ηλίθιων.

Βλέποντας την Βουλή.

Μου πέρασε από το μυαλό έτσι φευγαλέα, ότι έχει γίνει ένα τεράστιο “ρήγμα”, 

στην θεωρία του Δαρβίνου.

Διεκόπη, η “εξέλιξη του είδους”.

Με τρόπο ύπουλο, οριστικό και τελεσίδικο, έτσι όμως που δεν το αισθάνθηκε 

η ανθρωπότητα .

Με ενδοφλέβια, ενδομήτρια, υποδόρια δεν ξέρω ποια ενέσιμη επέμβαση και σε ποια ηλικία.

Έγινε η διακοπή.

Ενώ εμφανισιακά, έμεινε με τα ίδια μορφολογικά στοιχεία.

Μέσω της επιστήμης, μέσω της τεχνολογίας, δεν το γνωρίζω, αλλά με σκληρή επέμβαση, μη εμφανή, 

διεκόπη η πορεία της.

Μια γιγαντιαία γενετική μετάλλαξη, που κατήργησε την μοναδική διαφορά του homo sapiens από το ζωικό βασίλειο.

Το “δικαίωμα της λογικής αντιπαράθεσης”.

Παράδειγμα, αν είμαι πιο ψηλός από σένα δέκα πόνους, δεν υπάρχει θέμα απόδειξης. 

Είναι εμφανές. 

Όσο κι αν η συζήτηση περιστρέφεται από πλευράς σου, στο να αποδείξεις ταυτόχρονα,  ότι είμαι και “πιο ψηλός και πιο κοντός”.

Το να σου απαντώ ,με την ίδια μέθοδο, ουσιαστικά καταρρίπτει κάθε επιχείρημα αντιπαράθεσης.

Πάθαμε αυτό το δυστύχημα σαν είδος, χωρίς να μεταβληθεί ουδόλως, η εξωτερική μας μορφή, 

όπως ανέφερα και αυτό είναι το τραγικό του περιστατικού .

Πείραμα, ζεσταίνεις το νερό, φτάνοντας τους εκατό βαθμούς, που είναι το σημείο βρασμού και μέχρι τη στιγμή, 

που αλλάζει η σύνθεση και η μορφή του σε ατμό, φαινομενικά παραμένει νερό.

Έπειτα στιγμιαία εξαφανίζεται. Περνάει σ άλλο στάδιο.

Περάσαμε ή περνάμε διαδοχικά, αλλά σε ικανότατες ποσότητες,  μέχρι τον πάτο του τσουκαλιού, που βράζει, 

κρατάει όμως ακόμη την όψη του νερού όπως το ξέρουμε.

Θέμα χρονικό είναι.

Το μόνο αξιόπιστο άλλοθι, που μπορώ να βρω στο “γιατί” χτες έβλεπα αυτό το άθλιο, φτηνό, ασυνάρτητο και ανυπόφορο θέαμα.

Και μάλλον δεν ήμουν μόνη μου, την παράσταση, οι  "μεν εναντίον των άλλων".

Ο “ηλίθιος- ηλίθιος”,   εναντίον του “ηλίθιου 2.0”,του προηγμένου, 

που θα κληρονομήσει, την βασιλεία των ουρανών που λέει μιά γνωστή μου.

Ο πρώτος είναι σε υγρή μορφή, ως εκ τούτου παίρνει την φόρμα του δοχείου. 

Ο δεύτερος από την ίδια πάστα, σε μορφή ατμού διαχέεται.

Ο πρώτος, μιλάει με φράσεις και σκέψεις ξένες που του έχουν σημειώσει και τις έχει οικειοποιηθεί, 

μαζεύοντας τες σκόρπιες από δω κι από κει.

Ασύνδετες, άσχετες και ανεμπέδωτες, που εντυπωσιάζουν σαν διαφημιστικά "σλόγκαν". 

Ο απέναντι, αντικρούει με “κριτικές” και “αποδελτίωση” κοινωνικής δραστηριότητας.

Ο πρώτος, δείχνει τον σοφό, το δάχτυλο και το φεγγάρι ,χωρίς να έχει  ούτε δάχτυλο ούτε μανικιούρ, σε μια νύχτα κατασκότεινη.

Πόσο μάλλον, να διακρίνει και να διαθέτει τον "σοφό".

Ο έτερος πάλι, έχει καταργήσει το εμφανές του “καπνού και της φωτιάς”

Ας πνίγεται από τις αναθυμιάσεις, είναι βέβαιος, πως πρόκειται για οτιδήποτε άλλο, εκτός πυρκαγιάς.

Μέχρι να του επιβεβαιώσουν τα ΜΜΕ ή τα σόσιαλ, ότι πήραν φωτιά οι πατούσες του.

Και να απαντήσει δεν πάθαμε και μεγάλη ζημιά.

Ας μην μπλέξουμε άλλα παραδείγματα.

Συμπέρασμα, μας  εκπροσωπεί ένας στρατός, αποτελούμενος, από την πιο πάνω “φτωχή” ποικιλία ηλιθίων. 

Με τα ίδια συμφέροντα, κατασκευαστών  και πατρώνων, αλλά προπαντός, τις ίδιες δικές τους προσωπικές ανησυχίες.

Που αφορούν αποκλειστικά,  την  μπαταρία τους.

Την οποία οι παραπάνω τους έχουν κουρδίσει, ξαμολώντας τους, κρατώντας τον σπάγκο.

Ξέρουν, ότι έχουν χρονικά περιθώρια και προσπαθούν με νύχια και δόντια, να  τους κρατάει στον αφρό.

Την μπαταρία τους, τρέμουν μην τελειώσει, τρακόσια κουρδιστά ετεροκίνητα και βουλιάξουν.

Στο μεταξύ η χώρα έχει χάσει τα τελευταία ψίγματα ύπαρξης,  

σκορπώντας  κομμάτια αφειδώς και ανεξέλεγκτα, δώθε κείθε.

Θέμα Πολιτισμός.

Τα "τελευταία ξέφτια".

Τα οποία ανέλαβε να εξαφανίσει, ένας άρτι αφιχθείς αμφισβητούμενης αξίας, εισβολέας 

ακόμη και στην χώρα του. 

Που δεν διακρίνεται σαφώς, για την λάμψη της στον τομέα ούτε του Πολιτισμού ούτε κάποιας άλλης Τέχνης.

Ούτε περισσότερο, για αξίες όπως η Παράδοση ή η Ιστορία .

Θα είχε πολλά να κρύψει, από το αποικιακό παρελθόν της,

από το να περηφανεύεται και να τα επιδεικνύει.

Λέω αμφισβητούμενης καλλιτεχνικής αξίας, γιατί ρίχνοντας μια ματιά στο βιογραφικό του. 

Εκτός από την προσωπική καριέρα του..

Είδα, ότι ο ίδιος για να ανέβει την κλίμακα της καταξίωσης του, ισχυρίστηκε ότι είναι “δισέγγονος” ενός διάσημου, 

πάντα στην χώρα του εντομολόγου.

Ναι ναι, όπως το ακούς.

Διάσημου εντομολόγου συγγενής, προφανώς χρησιμοποιούμενο για τους δικούς του λόγους, στην αρχή της πορείας του 

ως

Καλλιτεχνικός Διευθυντής, στο σημαντικότερο φεστιβάλ  “πρώην μάλλον χώρας”.

Της  οποίας, η ταυτότητα με γομολάστιχα αφαιρέθηκε, από τον τίτλο του.

Τα διαπιστευτήρια του.

Η συγγένεια αμφισβητείται, από πηγές, όπως αναφέρει η Wikipedia, επιβεβαιώνεται μόνο η συνωνυμία.

Δηλαδή αν εμένα με λέγαν Rodin... πιθανά κάπου θα με βοηθoύσε αν δήλωνα συγγενής,

Οχι;

Το ότι στα έργα του, κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, τα έντομα δεν θέλω να το δω με μάτι κριτική ματιά.

Μπορεί να αρέσουν, μπορεί όχι.

Αλλο είναι το θέμα μου.

Τίνος γραμμάτιο, ή παραγγελιά, είναι ο συγκεκριμένος κύριος, που σαν καλλιτεχνικό δρώμενο, θέλει το ποδόσφαιρο στην Επίδαυρο;

Γιατί όχι μπέηζ μπολ στο Ηρώδειο;

Η τέννις στους Φιλίππους;

Πως είναι δυνατόν, ο κόσμος που ασχολείται και παράγει Πολιτισμό και Καλλιτεχνία, να μένει απαθής, 

σε επιλογές του διεθνώς ασήμαντου κυρίου Μπαλτά;

Ο οποίος με σιγουριά, παρέδωσε τα ξέφτια και με μεγάλη ευχαρίστηση, 

σε μια ομάδα που δεν την ξέρει ούτε η μάνα της;.

Ποιες είναι οι αμοιβές και τα οφέλη, που θα αποκομίσει ο υποτιθέμενος “διάσημος δισέγγονος” εντομολόγου στο βιογραφικό του;

Διότι η Ελλάδα έχει ανεξάρτητο βιογραφικό πολλά credits και πολλούς ανθρώπους, 

να τα αναδείξουν.

Που είναι ο δικός μας καλλιτεχνικός και πνευματικός κόσμος;

Μέχρι που θα τους αφήσουμε να φτάσουν ώσπου να εξατμισθούμε;

Η έχουμε εξατμισθεί;

Και το βλέπω απ’ τον πάτο του τσουκαλιού ακόμη......

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο