Άκουσες;.........

Άκουσες;.........

Άκουσα στον Άγιο Πέτρο της Ρώμης το Ευαγγέλιο σε όλες τις γλώσσες. 

Η Ελληνική αντήχησε άστρο λαμπερό µμέσα στη νύχτα.

Βόλφγκαγκ Γκαίτε


Το είπε έτσι? 
Δεν το είπε? 
Εννοούσε αυτό? 
Μήπως δεν κατάλαβες?
Δεν μπορεί, άλλο είπε…
Και “παρεξηγήθηκε” ,”διακωμωδήθηκε”, οι “ανόητοι του διαδικτύου”,
που “δεν τολμάς να δώσεις μια ψαγμένη καινοτομία και την ξεμπουρλιάζουνε”. 

Ο προκλητικότατος υπουργός, τοποθετημένος στο νευραλγικότερο  σημείο του μηχανισμού ,εξαγγέλλει.
Θέμα: “βασιλόπουλα και πριγκίπισσες” στο Δημοτικό.
Το καλαμπούρι του θανατά.
Σε σημείο που οι αυλικοί βγήκαν να διαψεύσουν, μετά βδελυγμίας.
“Δεν είπε καθόλου αυτό”.  

Τότε γιατί το διαψεύδεις και το αναλύεις; Θα το αντιληφθούμε εν ευθέτω.
Έχει παγιωθεί συστηματικά, η Δήλωση και η Διάψευση ταυτόχρονα.
Δεν ξέρεις ποιός είναι πιο ανόητος.
Ο δηλώσας  ή αυτός που το μαζεύει; 

Σοβαρή υπόθεση να “κατέχεις” τη γλώσσα, προ της ιδιότητας
Ανέλυσε λοιπόν το “Συμβόλαιο Τιμής”.
Ένσταση προσωπική και στο “Συμβόλαιο” και στο “Τιμής” σαν έννοιες, στην πράξη.
Εξαρτάται πάντα “ποιός”  μιλάει για πιο θέμα.
Αλλά δεν θα βρίσω. 

Γενιές ολόκληρες, πέρασαν την ζωή τους και γαλουχήθηκαν, 
με κεντρικό άξονα τον “Λόγο της Τιμής”.
Που τους γινόταν κάτι σαν mantra, ότι ήταν το “ισχυρότερο” συμβόλαιο.
Ουδεμία αναφορά σήμερα, πως θα μπορούσαν άλλωστε;
Στον “Λογο”. 

Το πρώτο που πρέπει να διδαχθεί και να εμπεδώσει, όσο γίνεται για την μετέπειτα πορεία του ένα παιδί, 
είναι να σέβεται αυτό που λέει.
Ψιλά γράμματα ,αν δεν περάσεις από αυτό καμμιά υπογραφή, δεν σε εμποδίζει.
Αλλαγή συνειδησιακής πορείας. 

Η “Τιμή” μετατοπίζεται στην υπογραφή.
Οτι δηλαδή με το “Συμβόλαιο” μαθαίνεις να σέβεσαι.
Στο κάνει πάσα δε σαν “Θέση” το πλέον απόμακρο από συμβόλαια και τιμές, 
σύστημα διαχείρισης. 
Εδώ δεν σεβάστηκαν οι ίδιοι τον “Ορκο στο Συμβόλαιο” ύπαρξης του κράτους .
Στο Σύνταγμα.
Που είναι υπεράνω υπογραφής. 

Θεωρεί ο υπουργός, ότι μ αυτήν την Παιδεία, της τάξεως του 0,00000 στον προϋπολογισμό. 
Μ’ αυτές τις συνθήκες, με την απόλυτη εκτροπή που έχουν καθιερώσει, 
το να μπει ο ανήλικος ή ο αντ’αυτού στην διαδικασία να υπογράψει ένα κωλόχαρτο .
Δεσμεύεται.
Θα κάνει για παράδειγμα μια σκανδαλιά ο μπόμπιρας και θα τον φωνάζει ο διευθυντής του σχολείου, να του λέει …
Δεν το έχεις υπογράψει αυτό!
Ρήτρες θά χει; Δεν μάθαμε.
Καταστολή θα προβλέπει;  

Οχι γιατί, επειδή το σύστημα θυμίζει πολύ κάτω Αλαμπάμα,
σκέφτομαι μήπως στην εξέλιξη του, προβλέπει και χημική αντιμετώπιση.
Για να ακολουθήσει, το επικό τα Αρχαία Ελληνικά είναι "παρά φύση" μάθηση.
Ρεπουσιακή επωδός.
Κρίμα που η κατάσταση τους, είναι ανίατη. 
Τους διαψεύδουν δε στην πράξη παγκόσμια όλα τα στοιχεία.
Αν τα Αρχαία Ελληνικά ήταν νεκρή γλώσσα ή παρά φύση. 

Δεν θα έκανε επενδύσεις της τάξεως των 2,5 δις και αντίστοιχα 3δις δολάρια, 
η Apple και η Microsoft, πριν χρόνια για να αγοράσουν τα “δικαιώματα” της γλώσσας, 
επειδή τα λογισμικά τους στηρίζονται στο ελληνικό αλφάβητο.
Αν τα αρχαία Ελληνικά ήταν νεκρά, δεν θα επέβαλε ο Steve Jobs πριν πεθάνει, σαν όρο πολλές ώρες την βδομάδα 
τα διευθυντικά του στελέχη, να κάνουν μαθήματα.
Εξηγώντας ότι  σοβαρές μελέτες έχουν δείξει την βελτίωση των ελίκων του εγκεφάλου, 
με την εκμάθηση τους. 

Και την αλλαγή στον τρόπο σκέψης.
Αν τα αρχαία ελληνικά ήταν νεκρα ή παρά φύση, δεν θα υπήρχαν 
370 πανεπιστήμια στον κόσμο με Εδρα, από τη Ισλανδία μέχρι την Κίνα.
Δεν θα διδάσκονταν ο Θουκιδίδης στο Πεντάγωνο στην Ακαδημία Πολέμου.
Δεν  θα ίδρυαν οι Κινέζοι ειδικά σχολεία για διπλωμάτες, με αποκλειστική την διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών.
Δεν θα στηριζόταν η άλγεβρα οι λογάριθμοι και οι θεωρίες από το CERN μέχρι  το MIT στην Αρχαία Κλασσική Παιδεία.
Στην γλώσσα του Ομήρου θεμελιώθηκαν πάμπολλες γλώσσες σήμερα ενεργές.
Δεν θα πω τα κλασικά ότι πάνω από όλα η "ταυτότητα" ενός λαού και η συνείδηση του έχουν σαν  “βάση” την γλώσσα του.

Κι αν αυτή δεν έχει διδαχθεί από τα θεμέλια  της. είναι ανύπαρκτη.
Κάπου διάβαζα ότι το Ελληνικό πρόβλημα Γλώσσας είναι η εμμονή της Νέας Τάξης.
Διότι, ο μητροδίδακτος έχει τελείως διαφορετικές οπτικές γωνίες όλης της πραγματικότητας.
Ενώ αυτός που την επιλέγει σαν δεύτερη γλώσσα, δεν την “κατέχει” και η σκέψη του δεν φτάνει 
τα όρια της Λογικής του.
Σε κάθε περίπτωση η γνώση της Αρχαίας Ελληνικής ανοίγει καινούργιους ορίζοντες.
Ως εκ τούτου έγινε υποχρεωτική, στην Αγγλία.
Λες να είναι ηλίθιοι ή παρά φύση πολίτες κύριε υπουργέ;

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο