Αντιγόνες, Ισμήνες και Κρέοντες...

Αντιγόνες, Ισμήνες και Κρέοντες...

ΑΝΤΙΓΟΝΗ

Συμπολίτες, κοιτάξτε με, 

περπατάω το στερνό μου δρόμο, 

βλέπω το φως του ήλιου για τελευταία φορά, 

και πια ποτέ ξανά. 

Στο κοιμητήρι του με σέρνει ο Άδης, 

ζωντανή, 

για του Αχέροντα την όχθη. 

Νυφιάτικο τραγούδι δε μ' αξίωσε ούτ' επιτάφιους ύμνους έψαλλε, 

αλλά παντρεύομαι το σκοτεινό ποτάμι.


Το τραγικό στο φουλ. Δεν μπορείς να πεις.

Το συμβολικό πάλι, στο έπακρο.

Τι ανάγκη υπάρχει για έναν καλλιτέχνη που το όνομα του έχει ταυτισθεί, 

με το απαύγασμα της Κλασσικής Ελλάδας, να ανακατέψει το όνομα του με την χειρότερη μορφή παρακμής, 

που ζει ο τόπος του;

Δεν μπορώ να το εξηγήσω.

Κυρία Υπουργέ του Πολιτισμού μας.

Μυστήριαι αι βουλαί, του ανθρώπου.

Προσωπικά δεν την γνωρίζω την κυρία Κονιόρδου

έχω θαυμάσει τον ρόλο που την καθιέρωσε σαν μεγάλη ηθοποιό. Την ταύτισα ρε παιδί μου.

Ταύτισα την λεβεντιά της μοναδικής ηρωίδας που μέχρι σήμερα παγκόσμια μπορεί να διδάξει,την κόντρα της στον παραλογισμό του κατεστημένου.

Γι αυτό χτές ξαφνικά μόλις άκουσα το όνομα της, είπα δεν είμαστε καλά.

Ως τι χρήστηκε Υπουργός σ' αυτό το πολύπαθο υπουργείο;

Σαν στέλεχος με σούπερ οικονομικές ικανότητες, που μπορεί να καταμερίσει έσοδα έξοδα,

δημιουργώντας συνθήκες, για την αποκατάσταση του;

Βασικό στοιχείο, που είναι ουσιαστικά αναγκαίο, για να πάρει μπροστά η μηχανή;

Σαν μεγάλης εμβέλειας δημοσιοσχετίτησα τύπου Μελίνας, που μπορεί να επηρεάσει ομολόγους της και επώνυμους Μαικήνες;

Δεν νομίζω.

Σαν συμπαθούσα το κόμμα του Σύριζα; Το υποθέτω βάσιμα. Αυτό είναι το χειρότερο

Δεν γνωρίζω φυσικά το σκεπτικό της ηθοποιού,που την έκανε να δεχτεί, αυτήν ειδικά την στιγμή, 

να παίξει ρόλο σε ένα σκηνικό που είναι καμένο, ερείπια. 

Αναρωτιέμαι,την σχέση της με το κοινό και τον απλό κόσμο στον οποίο, αναγκαστικά απευθύνεται ο Πολιτισμός. Φαντάζομαι θα το αιτιολογήσει η ίδια.

Η δεύτερη έκπληξη ήταν το διεθνώς άγνωστο όνομα, της κυρίας Αχτσιόγλου.

31 ετών,υπουργός εργασίας.

Χωρίς  εργασία μέχρι σήμερα.

Διότι το "βοηθός στο γραφείο του υπουργού", εργασία δεν είναι. Χάρη είναι,δόντι είναι,φάρδος είναι, πολλά άλλα είναι.  Εργασία δεν είναι.

Μπορεί για το θέμα να ερωτηθούν εκατοντάδες χιλιάδες 30αρηδες συνομίληκοι της, 

που γνωρίζουν τι είναι και τι όχι, εργασία.

Ούτε το από μικρή στέλεχος του Σύριζα, είναι διαπιστευτήριο για την θέση.

Θα πεις, διαδέχεται τον υπουργό εργασίας,που ήταν εργατολόγος πολύπειρος και κοίτα που την κατάντησε. Την άμοιρη την εργασία.

Να το δεχτώ.

Τουλάχιστον αυτός όμως,είχε περάσει από την βιτρίνα του αντικειμένου.

Το είχε περιεργαστεί βρε αδερφέ, με μαντηλάκι στο πέτο και ηλίθιο χαμόγελο, είχε πάρει πρέφα περί τίνος πρόκειται.

Η κυρία νυν υπουργός τι ακριβώς ξέρει; Το πως για να βολευτείς στην σημερινή Ελλάδα, πρέπει οπωσδήποτε να χωθείς μέσα σε ένα κόμμα;

Το πως για να βγάλεις ένα μεροκάματο αρκεί να κάθεσαι δίπλα στο γραφείο του υπουργού;

Και μην ακούσω για καλές σπουδές και χαρτιά.

Δεν θες να κάνεις μια βόλτα στην χώρα,να δεις τι χαρτιά υπάρχουν που έχουν  μπει "υποθήκη" για μια θέση ντελιβερά.

Να υποθέσω ότι η κίνηση του πρωθυπουργού,σημειολογικά δείχνει όλη την αδιαφορία του  στο θέμα που καίει από τα θεμέλια την χώρα;

Αυτό ισχύει γαι όλο  το πολιτικό προσωπικό βαβαίως,μηδενός εξαιρουμένου.

Η περιφρόνηση ατην εργασία.

Είναι ολοφάνερη.

Πως διαλέγεις ένα άτομο με τα παραπάνω χαρακτηριστικά, για να διαχειριστεί την χειρότερη μάστιγα της χώρας.

Με ποιά εμπειρία θα το κάνει; Θα μπει μέσα στους λύκους της τρόικας να σηκώσει τι ;

Το ανάστημα της;

Την φωνή της;

Το κύρος της;

Θα μιλήσει για Ασφαλιστικό και συντάξεις, μια κυρία 31 ετών, που υποθέτω δεν γνωρίζει τι θα πει ένσημα;

Αμφιβάλλω κι αν στη ζωή της έχει δει έστω και ξώφαλτσα, κανένα.

Αν ο Ανασχηματισμός μιας κυβέρνησης, 

γίνεται έπειδή έχει η ίδια έχει γίνει βαρετή, δεν συγκινούνται οι πολίτες με πυροτεχνήματα τύπου 

"Νέο Αίμα" στην αρένα.

Στην Πολιτική δεν υπάρχει από Μηχανής Θεός όπως στην τραγωδία.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο