Βγαίνει λοιπόν ένας Συριζαίος υψηλόβαθμος, από τα στελέχη με τα γαλόνια όχι κάνα αφρόψαρο, και λέει ευθαρσώς για έναν Νεοδημοκράτη που τον είδε σε μια εκδήλωση της αξιωματικής αντιπολίτευσης:

«Αν είχα όπλο και με άφηνε ο νόμος θα το χρησιμοποιούσα να ξεμπερδεύουμε».

Σας άρεσε; Το κατάπιατε; Το χωνέψατε; Μισό λεπτό τώρα να το γράψω κι αλλιώς:
Βγαίνει λοιπόν ένας Νεοδημοκράτης υψηλόβαθμος, από τα στελέχη με τα γαλόνια όχι κάνα αφρόψαρο, και λέει ευθαρσώς για έναν Συριζαίο που τον είδε σε μια εκδήλωση της αξιωματικής αντιπολίτευσης:

«Αν είχα όπλο και με άφηνε ο νόμος θα το χρησιμοποιούσα να ξεμπερδεύουμε».

Πες ότι τα διαβάζεις έτσι χαλαρά τα ανωτέρω, αγαπητή αναγνώστρια και αγαπητέ αναγνώστη. Ποια είναι η πρώτη που περνάει από το μυαλό σου; Μάλιστα, βεβαίως, οπωσδήποτε, είναι η πρώτη σκέψη που περνάει από το μυαλό όλων μας:

«Ένας εισαγγελέας, ένα όργανο της τάξεως, ένας μπόγιας έστω δεν υπάρχει για να τον μαζέψει αυτόν τον κύριο;»

Έτσι σκέφτονται οι νορμάλ άνθρωποι, όσοι και όσες επιθυμούν να υπάρχει κάποιου είδους νόμος και κάποιου είδους τάξη στις ζωές τους και να μη βγαίνει ο κάθε περίεργος στο δρόμο να ντουφεκάει όποιον δεν γουστάρει. Για να ξεμπερδεύουμε…

Αλλά δεν σκέφτεται έτσι ο Αμβρόσιος! Διότι αυτός ήταν, ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας που την ξεστόμισε την ανωτέρω εμπρηστική φράση. Κατά τη διάρκεια της απολογίας του, καθώς δικαζόταν στο Αίγιο για κατάχρηση εκκλησιαστικού αξιώματος και δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους. Σας τα έγραψα χθες αναλυτικά, μπορείτε να τα διαβάσετε άμα πάτε λίγο πιο κάτω στη σελίδα και βρείτε το σχετικό άρθρο. Να σημειώσω απλώς ότι η επίμαχη φράση του ιεράρχη αφορούσε έναν νεαρό που είχε ντυθεί παπάς σε ένα Pride. Τον είδε ο Αμβρόσιος, γύρισε το μάτι του, σήκωσε την αραβίδα και πάρτον κάτω!

Πέρα από πλάκα όμως, η χθεσινή, αθωωτική για τον Αμβρόσιο απόφαση του δικαστηρίου πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις. Είναι δυνατόν να βγαίνει κάποιος, ανεξαρτήτως κοινωνικής θέσεως και να λέει τέτοια πράγματα; Είναι δυνατόν αυτός ο κάποιος να κλείνει το ματάκι σε όποιον αύριο ή μεθαύριο προχωρήσει σε πράξεις βίας; Είναι δυνατόν να τα ακούει για όπλα και ξεμπερδέματα το δικαστήριο και να μην τα λαμβάνει υπόψη του διόλου;

Και να δέχεται επίσης την κοροϊδία του Αμβρόσιου όταν δηλώνει ότι το «φτύστε τους» προς τους ομοφυλόφιλους είναι «μεταφορικό», σαν να λέμε «φτου σου κοπέλα μου, κούκλα είσαι»; Ποιος δουλεύει ποιόν σε τούτη την ιστορία και ποιος κάνει επιδεικτικά το κορόιδο; Να μας το πούνε, να μάθουμε. Να το ξέρουμε δηλαδή κι εμείς οι υπόλοιποι με τις υπόλοιπες, το χριστεπώνυμον πλήθος. Αν είναι να λύσουμε τίποτα διαφορές, στο ένα χέρι το δίκανο και στο άλλο το ράσο. Και ξεμπερδεύουμε!