Η τακτική άσκηση και η κατανάλωση πλούσιων σε θρεπτικά στοιχεία τροφών είναι δύο έξυπνοι τρόποι να αυξήσετε την ενέργειά σας. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς: μερικές φορές χρειάζεστε κάτι παραπάνω για να… πάρετε μπρος. Μάθερτε τα μυστικά.

Μυστικό 1
Βάλτε φωτιά στο iPod
Η μουσική διεγείρει σχεδόν κάθε περιοχή του εγκεφάλου. Όταν πραγματοποιείτε τις ίδιες διαδικασίες κάθε μέρα είναι εύκολο να μπείτε σε φάση υπνηλίας, λέει, αλλά η μουσική υπόκρουση νικά τη μονοτονία, ενισχύοντας τη συγκέντρωση. Για πιο έντονη «αφύπνιση», παίξτε για τρία λεπτά ένα αγαπημένο κομμάτι που σας κάνει να νιώθετε καλά – οτιδήποτε, από Britney Spears μέχρι Μπαχ, αρκεί να είναι χαρούμενο.

Μυστικό 2
Δείτε ένα αστείο βιντεάκι στο YouTube
Το γέλιο στην ουσία δεν εκκρίνει ενδορφίνες αλλά αυξάνει τον καρδιακό παλμό και ενεργοποιεί το μυϊκό σύστημα, προκαλώντας άμεση αναζωογόνηση. Το πιο σημαντικό είναι ότι το γέλιο προκαλεί αυτό που οι ειδικοί ονομάζουν γνωστική μεταστροφή, δηλαδή τα επίπεδα της ενέργειας που σχετίζονται με τον τρόπο που σκέφτονται οι άνθρωποι. Και το χιούμορ αλλάζει τα μοτίβα σκέψης με τονωτικό τρόπο.

Μυστικό 3
Κόψτε τις ακατάστατες συνήθειες
Το ακατάστατο γραφείο ή η ασυγύριστη κουζίνα μπορεί να σας εξαντλούν. Η υπενθύμιση όλων αυτών στα οποία δεν έχουμε τακτοποιήσει ακόμα πραγματικά μας κουράζει. Αν δεν έχετε χρόνο για γενική καθαριότητα, μπορείτε να καθαρίσετε το μυαλό σαςαπλώς και μόνο βάζοντας τα περιπλανώμενα χαρτιά σε φακέλους. Χρησιμοποιείστε ένα συρτάρι για τα σημαντικά πράγματα, ώστε να μπορείτε να τα βγάζετε από το οπτικό σας πεδίο χωρίς να ανησυχείτε ότι θα ξεχαστούν.

Μυστικό 4
Κάντε διαλογισμό
Ίσως φαντάζει αντιπαραγωγικό, αλλά η σιωπή μπορεί στην ουσία να σας αναζωογονήσει. Ο εγκέφαλος και το σώμα σας αντιδρούν συνεχώς σε ερεθίσματα, πράγμα που είναι εξαντλητικό. Όμως, χρειάζονται μόνο 60 δευτερόλεπτα ησυχίας για να αναπληρώσετε όλη αυτή την ενέργεια που έχει εξανεμιστεί. Καθίστε ήσυχα, αναπνεύστε βαθιά πέντε φορές, εστιάζοντας στην αργή εισπνοή κι εκπνοή.

Πηγή: omorfamystika.gr