current views are: 1

6 Φεβρουαρίου 2012
Δημοσίευση06:33

Με κινητοποίησεις αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί στο νέο εξεταστικό σύστημα

«Ατέλειωτο εξεταστικό μαραθώνιο» χαρακτηρίζει ΟΛΜΕ την πρόταση για το νέο εξεταστικό σύστημα για τα λύκεια και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο, όπως προέκυψε μετά την πρόσφατη συνεδρίαση της διακομματικής επιτροπής στο υπουργείο Παιδείας, θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε δύο χρόνια.  

Δημοσίευση 06:33’
αρθρο-newpost

«Ατέλειωτο εξεταστικό μαραθώνιο» χαρακτηρίζει ΟΛΜΕ την πρόταση για το νέο εξεταστικό σύστημα για τα λύκεια και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο, όπως προέκυψε μετά την πρόσφατη συνεδρίαση της διακομματικής επιτροπής στο υπουργείο Παιδείας, θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε δύο χρόνια.  

«Ατέλειωτο εξεταστικό μαραθώνιο» χαρακτηρίζει ΟΛΜΕ την πρόταση για το νέο εξεταστικό σύστημα για τα λύκεια και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο, όπως προέκυψε μετά την πρόσφατη συνεδρίαση της διακομματικής επιτροπής στο υπουργείο Παιδείας, θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε δύο χρόνια.   Παράλληλα, η ΟΛΜΕ προσανατολίζεται σε 24ωρη γενική απεργία στις 14 Φεβρουαρίου, η οποία, όπως σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί, «μπορεί να μεταφερθεί για να συμπέσει με ευρύτερη κινητοποίηση είτε ομοσπονδιών δημοσίου και ιδιωτικού τομέα είτε πανδημοσιοϋπαλληλικής ή γενικής απεργίας».  

Οι καθηγητές αποφάσισαν να ορίσουν το διάστημα από 13 έως 17 Φεβρουαρίου, ως 5νθήμερη εβδομάδα δράσεων και κινητοποιήσεων σε ολόκληρη τη χώρα, με συγκεντρώσεις, διαμαρτυρίες, αποκλεισμούς δημοσίων κτιρίων, πορείες κλπ.

«Όλες οι τελικές γραπτές εξεταστικές διαδικασίες, και στις τρεις τάξεις του Λυκείου, μετατρέπονται ουσιαστικά σε πανελλαδικού χαρακτήρα. Με αυτό τον τρόπο οι εξεταστικοί φραγμοί γίνονται ακόμα πιο ισχυροί. Το όλο σύστημα είναι προσαρμοσμένο κατά κύριο λόγο στη διακηρυγμένη ήδη πρόθεση της κυβέρνησης να μετακινήσει βίαια ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών από την εκπαίδευση στην κατάρτιση» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης.  

Υποστηρίζει επίσης ότι «αν υλοποιηθεί μια τέτοια εκπαιδευτική πολιτική εκτιμούμε πως το αποτέλεσμα θα είναι η αύξηση της μαθητικής διαρροής, καθώς χιλιάδες παιδιά δεν θα τελειώνουν το λύκειο, η παραπέρα αύξηση της παραπαιδείας και η ακόμη μεγαλύτερη υποταγή του περιεχομένου σπουδών μόνο στο “εξεταστικά” χρήσιμο. Η φροντιστηριακή “λογική” γίνεται πρότυπο για τη διδακτική πράξη, καθώς η παπαγαλία καταξιώνεται και η γνώση απαξιώνεται».   

«Αυτή η κυβέρνηση δεν νομιμοποιείται να νομοθετήσει ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα επηρεάσει για δεκαετίες την παιδεία στη χώρα μας » καταλήγει η ανακοίνωση.

Πηγή: tovima.gr


σχετικα αρθρα