Εντός δωδεκαμήνου θα λειτουργήσουν οι επτά σταθμοί των επεκτάσεων του Μετρό της Αθήνας (προς Ελληνικό, Ανθούπολη και Χαϊδάρι) στους οποίους δεν έχει εγκατασταθεί το σύστημα σηματοδότησης, λόγω της εμπλοκής της σύμβασης της «Αττικό Μετρό» με την εταιρία Siemens για την προμήθειά του.  Όπως εκτίμησε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης (κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας για το θέμα, η οποία του παρέσχε εξουσιοδότηση να προχωρήσει) μετά την απεμπλοκή του, το έργο δρομολογείται, με στόχο να ολοκληρωθεί νωρίτερα και από τις συμβατικές προθεσμίες (σε 12 μήνες, αντί 24, όπως προβλέπεται). 

Οι βουλευτές μέλη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας (πλην του ΚΚΕ) εκπροσώπωντας τα κόμματά τους, έδωσαν το «πράσινο φως» στην κυβέρνηση να άρει την εκκρεμότητα, που υφίσταται από τον Ιούνιο του 2009, καθώς ο κ. Βορίδης διαβεβαίωσε ότι νομικά η σύμβαση δεν έχει κανένα πρόβλημα, ενώ αν δεν υπογραφεί οι συνέπειες (απώλεια εσόδων, απένταξη έργων, πρόσθετο κόστος, διακοπή δανειοδότησης κ.α.) για το ελληνικό δημόσιο θα είναι τεράστιες. 

Μάλιστα ο αρμοδιος υπουργός είπε πως η υλοποίηση της σύμβασης είναι μονόδρομος για τον επιπρόσθετο λόγο ότι από την μη λειτουργία των σταθμών αυτών απεμπολούνται έσοδα 65 εκατ. ετησίως. 

Ως προς το πολιτικό ζήτημα- την ύπαρξη του οποίου αναγνώρισε ο υπουργός Υποδομών - τόνισε ότι βρίσκεται στα χέρια του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Ευ. Βενιζέλου, ο οποίος βρίσκεται σε εντατική συννενόηση με τη γερμανική Siemens στην κατεύθυνση της αποκατάστασης της βλάβης που υπέστη το Δημόσιο (κυρίως της ηθικής βλάβης) και για τα ποσά που σχετίζονται με αυτή. 

Όπως είπε ο κ. Βορίδης, το θέμα αυτό έχει ωριμάσει και εκτίμησε ότι θα καταλήξει σύντομα, ώστε να υπάρξουν καταβολές αποζημιώσεων και να αποκατασταθεί η βλάβη του Δημοσίου. 

Με πληροφορίες ΑΠΕ ΜΠΕ