Η καλύτερη δίαιτα είναι αυτή που εξασφαλίζει μόνιμα αποτελέσματα αφ’ ενός και προστασία της μυϊκής μάζας αφ’ ετέρου. Για να υποστηρίξουμε τους μυς μας κατά τη διάρκεια της δίαιτας, χρειαζόμαστε αυξημένη λήψη πρωτεΐνης. Η πρωτεΐνη αποτελείται από αμινοξέα. Όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ένας μέσος άνθρωπος πρέπει να προσλαμβάνει περίπου 700 kcal υδατανθράκων και 400 kcal λίπους για να επιτελέσει τις βασικές του βιοχημικές λειτουργίες. Αν στις παραπάνω 1.100 kcal προσθέσουμε 1.000 θερμίδες ζωικής πρωτεΐνης (κρέας – κοτόπουλο – ψάρι – αυγό), θα δημιουργήσουμε ένα διαιτολόγιο 2.100 kcal.

Η πρότασή μας είναι η αντικατάσταση, ολική ή μερική, της ζωικής πρωτεΐνης με καθαρά απαραίτητα αμινοξέα, που μπορείτε να βρείτε στο φαρμακείο, με σκοπό τη μείωση της πρόσληψης του κορεσμένου λίπους των ζωικών πρωτεϊνούχων τροφών, άρα και των θερμίδων της δίαιτας.

Ο οργανισμός, όταν έχει χαμηλή πρόσληψη ενέργειας, αναγκάζεται να αδυνατίσει χάνοντας λίπος, μυς και υγρά. Όταν όμως έχουμε επαρκή λήψη αμινοξέων (τα αμινοξέα υποστηρίζουν τη μυϊκή μάζα), παρατηρούμε διατήρηση του μυϊκού ιστού και ελάττωση του βάρους μόνο από λίπος και υγρά.

Κατά συνέπεια, διασφαλίζουμε την ευεξία, την καλή υγεία και τη διατήρηση της μυϊκής και οστικής μάζας. Επίσης, εξασφαλίζουμε στο τέλος της δίαιτας έναν υψηλό μεταβολισμό.

Πηγή: myself.gr