Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να είστε θυμωμένοι αυτοί την περίοδο. Η αλήθεια είναι όμως πως με το να το εκδηλώνεστε με έντονο τρόπο, μάλλον βλάπτετε την υγεία σας αλλά και την εικόνα που έχουν οι άλλοι για εσάς.
Ο θυμός κάνει κακό στην υγεία: Το να είστε μονίμα σε μια κόκκινη γραμμή και σε μια υπερένταση μπορεί να σας δημιουργήσει προβλήματα υγείας, αφού βάζετε το σώμα σας σε μια συνεχή κατάσταση στρες. Εάν αυτή η συμπεριφορά γίνει συνήθεια, μπορεί να φέρει μαζί της καρδιολογικά προβλήματα, υψηλή χολιστερίνη, ένα αδύναμο ανοσοποιητικό σύστημα, αϋπνίες και υψηλή πίεση.

Ο θυμός κάνει κακό και στην ψυχική υγεία: Εάν ο θυμός πάρει χρόνια μορφή, είναι σαν να στοιβάζετε μέσα σας συνεχώς άσχημα και αρνητικά συναισθήματα. Μπλοκάρετε τη διαύγειά σας, δεν μπορείτε να σκεφτείτε καθαρά και να συγκεντρωθείτε, και καταλήγετε να επικεντρώνεστε στο δέντρο και όχι στο δάσος. Έτσι πολύ εύκολα θα μεταπηδήσετε στην κατάθλιψη αλλά και σε άλλες ψυχικές ασθένειες.

Ο θυμός κάνει κακό στην επαγγελματική εικόνα σας: Εάν εκρήγνυστε όταν δέχεστε μια καλοπροαίρετη κριτική και όταν κάθε συνομιλία σας καταλήγει σε debate, αντιλαμβάνεστε ότι αυτό θα φέρει ρήξη με τους συναδέλφους σας ή τους πελάτες σας. Παράλληλα η έντονη στάση σας θα χτίσει μια αρνητική φήμη γύρω σας που δύσκολα θα μπορείτε να ξεφορτωθείτε στο μέλλον.

Ο θυμός πλήττει και τις διαπροσωπικές σχέσεις: Έχετε σκεφτεί πως μέσα από τον θυμό σας οι γύρω σας μπορεί να σας φοβούνται και όχι να σας σέβονται; Το να προσπαθεί κάποιος να επιβληθεί με το να ανεβάζει τους τόνους ή μέσω της λεκτικής επίθεσης κάνει πολύ δύσκολη την αληθινή επικοινωνία ακόμα και την δημιουργία φιλίας. Ένας συνεχώς οξύθυμος άνθρωπος, χάνει το δίκιο του ακόμα και αν το έχει μέσα από αυτή την έντονη ανταπόκριση του.

Tips για να σταματήσετε να βγάζετε καπνούς:
Παρατηρήστε το πώς σας κάνει να αισθάνεστε ο θυμός και πως αντιδρά το σώμα σας, αυτή η στιγμιαία εσωστρέφεια θα σας φρενάρει από το να εκδηλωθείτε έντονα.

Πάρτε βαθιές αναπνοές. Όπως έχετε ξαναδιαβάσει στο Jenny.grοι αναπνοές  μπορούν να επαναφέρουν την ηρεμία στο σώμα μας και στο πνεύμα μας και να μας κάνουν να σκεφτούμε πιο καθαρά, ενώ παράλληλα μειώνουν τους παλμούς της καρδιάς και δεν την ταλαιπωρείτε.

Γυμναστείτε ή περπατήστε. Χρησιμοποιήστε όλη αυτή την αρνητικά συσσωρευμένη ενέργεια ως τροφή για την άσκηση σας ή ως μια αφορμή να κάνετε έναν περίπατο μέχρι να επανέλθετε εντός εαυτού.

Κάντε ελαφρύ μασάζ στα σημεία που έχουν ένταση. Ακόμα και μόνοι σας μπορείτε να διώξετε την ένταση από πάνω σας και να νιώσετε καλύτερα κάνοντας μασάζ στους ώμους και στον λαιμό, σημεία που δέχονται όλους τους κραδασμούς του θυμού.

Τέλος, εάν νιώθετε πως ένα τσουνάμι συναισθημάτων και θυμού είναι έτοιμο να βγει από μέσα σας, σταματήστε και μην εκφραστείτε ή απαντήσετε εάν δεν μετρήσετε από μέσα σας μέχρι το 10. Είναι σαν να κλείνετε το μάτι της κουζίνας λίγο πριν βράσει το νερό.

Πηγή: www.helpguide.org