current views are: 1

15 Μαρτίου 2012
Δημοσίευση16:06

Αρχίζει η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης σε 7 σταθμούς Μετρό

Στην υπογραφή της σύμβαση GEN-033/12 με την εταιρία SIEMENS A.G. προχώρησε σήμερα το Μετρό Αθήνας με αντικείμενο τη Μελέτη, Προμήθεια, Εγκατάσταση, Δοκιμή και Θέση σε λειτουργία του συστήματος Σηματοδότησης για τις επεκτάσεις του Μετρό.

Δημοσίευση 16:06’
αρθρο-newpost

Στην υπογραφή της σύμβαση GEN-033/12 με την εταιρία SIEMENS A.G. προχώρησε σήμερα το Μετρό Αθήνας με αντικείμενο τη Μελέτη, Προμήθεια, Εγκατάσταση, Δοκιμή και Θέση σε λειτουργία του συστήματος Σηματοδότησης για τις επεκτάσεις του Μετρό.

Στην υπογραφή της σύμβαση GEN-033/12 με την εταιρία SIEMENS A.G. προχώρησε σήμερα το Μετρό Αθήνας με αντικείμενο τη Μελέτη, Προμήθεια, Εγκατάσταση, Δοκιμή και Θέση σε λειτουργία του συστήματος Σηματοδότησης για τις επεκτάσεις του Μετρό.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών τα οφέλη από τη σύμβαση θα είναι η έναρξη λειτουργίας 7 νέων σταθμών σε λειτουργία εντός του 2013 και 6 νέων σταθμοί στην επέκταση προς Πειραιά το 2017.

Σύμφωνα με το υπουργείο θα ολοκληρωθούν 68 χλμ. δικτύου με συνολικά 46 σταθμούς (περιλαμβάνει και 21 χλμ. με 4 σταθμούς κοινούς με τον Προαστιακό, προς Αεροδρόμιο), που θα εξυπηρετεί όλους τους ομώνυμους και όμορους δήμους. 

Θα υπάρξει απ’ ευθείας σύνδεση του λιμένα Πειραιά με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος σε 45 περίπου λεπτά. Σύμφωνα με το υπουργείο θα εξυπηρετούνται 292.000 επιβάτες ημερησίως (160.000 : 7 σταθμοί, 132.000 : Πειραιάς), ενώ τα έσοδα από εισιτήρια θα φθάσουν τα περίπου 330.000 ευρώ ημερησίως (119 εκατ. ευρώ  ετησίως). 

Τέλος έχει υπολογιστεί ότι θα υπάρξει εξοικονόμηση 146.000 ανθρωποωρών ημερησίως που αντιστοιχούν σε εξοικονόμηση 585.000 ευρώ ημερησίως (210 εκατ. ευρώ  ετησίως), ενώ η ημερήσια μείωση των αυτοκινήτων στους δρόμους θα φθάσει τις 55.000 περίπου. 

Ειδικότερα,  η σύμβαση αφορά τις επεκτάσεις Μετρό προς το Ελληνικό με 4 σταθμούς (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό).  Επίσης, προς την Ανθούπολη με 2 σταθμούς (Περιστέρι, Ανθούπολη) και προς το Χαϊδάρι με 1 σταθμό (Αγία Μαρίνα). 

Ακόμα αφορά την ολοκλήρωση της γραμμής 3 με τρεις σταθμούς (Χολαργός, Νομισματοκοπείο, Αγ. Παρασκευή) και την αναβάθμιση της λειτουργίας του επιστάθμου του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας. 

Την επέκταση της γραμμής προς Πειραιά με 6 νέους σταθμούς, την αναβάθμιση του κεντρικού συστήματος σηματοδότησης στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας και την εγκατάσταση του σχετικού συστήματος σηματοδότησης επί των 17 νέων συρμών (σειράς ΙΙΙ). 

Τέλος, μέσα στη σύμβαση περιλαμβάνεται η αναβάθμιση ορισμένων εγκαταστάσεων στο εν λειτουργία δίκτυο και την παροχή εξοπλισμού εκπαίδευσης και συντήρησης προς την εταιρεία ΣΤΑΣΥ (πρώην ΑΜΕΛ) και η τριετή εγγύηση καλής λειτουργίας, προμήθεια ανταλλακτικών, εργαλείων και εξοπλισμού δοκιμών, εκπαίδευση του προσωπικού, σύνταξη και παράδοση των τευχών τεκμηρίωσης, εγχειριδίων και λειτουργίας και των «ως κατασκευάσθηκαν» σχεδίων, για το σύνολο του αντικειμένου. 

Πηγή: Euro2day


σχετικα αρθρα