Τα ιδιαίτερου στιλ και ύφους ρούχα που σχεδιάζει την έχουν κάνει να είναι μία από τις πλέον αγαπητές αλλά κυρίως σημαντικές σχεδιάστριες της γενιάς της. Οι συλλογές της έχουν πάντα μοτίβα με χρώματα, λουλούδια και γεωμετρικά σχήματα.
Αυτή τη φορά όμως μας εκπλήσει ευχάριστα με κάτι διαφορετικό. Λανσάρει το πρώτο της άρωμα με την ονομάσια Trompe l’oeil. Το όνομα που επέλεξε για δεν είναι καθόλου τυχαίο, αφού ο τίτλος του στα ελληνικά σημαίνει οφθαλμαπάτη, όρος που θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι απόλυτα συνδεδεμένος με την ίδια.

Η ιδέα για το άρωμα γεννήθηκε ύστερα από την πρόταση που της έγινε από την μη κερδοσκοπική οργάνωση Six Scents. Η Six Scents προτείνει κάθε χρόνο σε έξι νέους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα άρωμα ώστε τα κέρδη από τις πωλήσεις του να διατεθούν για ένα φιλανθρωπικό σκοπό. Εκείνη δέχτηκε και με τη σειρά της συνεργάστηκε με τον γάλλο αρωματοποιό Shyamala Maisondieu.

Η έμπνευσή της, όπως η ίδια έχει δηλώσει, είναι οι αναμνήσεις της από τα παιδικά χρόνια που πέρασε στην Ελλάδα. Το αποτέλεσμα; Ένα δροσερό και καλοκαιρινό άρωμα με μίξη από πορτοκάλι, μανταρίνι και μιμόζα σε συνδυασμό με βανίλια και αχλάδι.

Το άρωμα Trompe l’oeil κυκλοφορεί σε περιορισμένη έκδοση των 50ml (μόνο 3000) και έρχεται σε αριθμημένη συσκευασία δώρου με πορτρέτο του διάσημου σχεδιαστή και καλλιτέχνη Robert Knoke, φυλλάδιο και dvd από οχτώ ταινίες μικρού μήκους εμπνευσμένες από τη σειρά αρωτάτων.

Μπορείτε να το βρείτε στα καταστήματα από αυτόν τον μήνα (Μάρτιο) και online από την παριζιάνικη μπουτίκ Colette www.colette.fr.
 

Πηγή: Το Βήμα