Μια διαφορετική καμπάνια για την προβολή της Ελλάδας άρχισε από σήμερα στην Τάιμς Σκουέαρ της Νέας Υόρκης, ένα από τον πλέον τουριστικά και πολυσύχναστα σημεία του πλανήτη.   Η πρωτοβουλία με τίτλο «Up Greek Tourism» ανήκει σε απλούς πολίτες και δημιούργησε μια ηλεκτρονική γιγαντοαφίσα (electronic billboard) με χαρακτηριστικές εικόνες της Ελλάδας.  

Το ενδιαφέρον είναι ότι το θέμα της εικόνας (ο Παρθενώνας, τα ελληνικά νησιά, ένα χαρούμενο κορίτσι, ένας σέρφερ, μια Εκκλησία κλπ) αποτελούνται από χιλιάδες ηλεκτρονικές «ψηφίδες» με πρόσωπα απλών ανθρώπων. Και όλα αυτά στο γνωστό μπλε φοντο.  
 
Όπως εξηγεί, μιλώντας στη Lifo, ο Στάθηκς Χαΐκάλης, ένας από τους τρείς βασικούς εμπευστές της ομάδας, η πρωτοβουλία, απο την αρχή είχε θέσει ως κύριο στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας.   

Ήδη υπάρχουν εκτενή δημοσιεύματα στον βρετανικό Guardian, στην Huffington Post, αλλά και σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης, ενώ έχουν προγραμματιστεί και συνεντεύξεις με μεγαλα διεθνή και κανάλια και Μέσα.