Μία οργάνωση ελλήνων εθελοντών από όλο τον κόσμο δημιούργησε την τουριστική καμπάνια «Up Greek Tourism» καλώντας τους Αμερικανούς -και όχι μόνο- να επισκεφθούν τη χώρα μας βάζοντας μία γιγαντοοθόνη στην πλατεία Τάιμς της Νέας Υόρκης. Η ομάδα που άρχισε την δραστηριότητά της με τρία άτομα έχει γίνει πλέον εικοσαμελής. Μέσω των προσπαθειών της κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 20.000 δολάρια από 330 ιδιώτες που πρόσφεραν εθελοντικά ό,τι ποσό ήθελαν. Το 50% των δωρητών διαμένουν σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Βρετανία, Αυστραλία, Σιγκαπούρη, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, μεταξύ άλλων.

Με το ποσό αυτό, που συγκέντρωσαν σε διάστημα 20 ημερών η Ελλάδα θα μείνει στη γιγαντοοθόνη για περίπου έναν μήνα και όπως είναι φυσιολογικό, εκατομμύρια μάτια θα δουν Ελλάδα σε μια πλατεία στο «κέντρο του κόσμου».

Ένα εκ των «ιδρυτικών στελεχών», ο Στάθης Χαϊκάλης μίλησε σήμερα στον Bήμα FM τονίζοντας ότι οι εθελοντές σκοπεύουν να προχωρήσουν και σε άλλες δράσεις, όπως για παράδειγμα να υψώσουν πλακάτ στην πλατεία Πικαντίλι στο Λονδίνο. παράλληλα τόνισε ότι πρόκειται για εργαζόμενους που σπαταλούν τον προσωπικό τους χρόνο για να πετύχει η προσπάθειά τους και να διαφημιστεί η χώρα μας σε όλο τον κόσμο.

Η καμπάνια των ελλήνων εθελοντών γίνεται κυρίως μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook και Τwitter) και της ιστοσελίδας τους.