Υποχώρησε τελικά ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης μετά το τελεσίγραφο ΠΑΣΟΚ ότι πρόκειται να καταψηφίσει το σύνολο των άρθρων νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των ταξί εάν δεν αλλάξουν τα άρθρα 83 και 84 τα οποία αφορούν στις έδρες των ταξί.  Το ΠΑΣΟΚ πρότεινε οι έδρες από το επίπεδο των δημοτικών διαμερισμάτων που προτείνεται με το νομοσχέδιο, να μετατραπούν σε επίπεδο Καλλικρατικών δήμων με εξαίρεση την Αττική και Θεσσαλονίκη. 

«Δεν πρόκειται να περάσει τίποτα αν δεν γίνουν αλλαγές. Θα ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου. Θα καταψηφίσουμε όλα τα άρθρα και θα γυρίσουμε στις κοινότητες» είχε διαμηνύσει νωρίτερα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Πρωτόπαπας. 

Τελικώς, ο κ. Βορίδης έκανε πίσω και εισηγήθηκε νομοτεχνική βελτίωση της επίμαχης διάταξης σύμφωνα με την οποία εντός διμήνου από την ψήφιση του παρόντος νομοσχεδίου τα περιφερειακά συμβούλια θα μπορούν να αποφαίνονται εκείνα αν θα προχωρήσουν σε κατανομή των εδρών των ταξί σε επίπεδο συνενωμένων όμορων δήμων, ή να διατηρήσουν την υπάρχουσα κατανομή σε επίπεδο δημοτικών διαμερισμάτων. Με αυτό τον τρόπο λύθηκε η διελκυστίνδα. Μάλιστα ο υπουργός έκανε λόγο για «συγκλίνουσα πρόταση» βάσει της οποίας οι έδρες των ταξί θα καθορίζονται από τα περιφερειακά συμβούλια λαμβάνοντας υπ’ όψιν και την γνώμη των δημάρχων, ειδικά σε ότι αφορά τα νησιά.

Με την πρόταση του ΠΑΣΟΚ είχε συμφωνήσει  και ο ΛΑΟΣ ο οποίος τόνισε ότι οι έδρες των ταξί να παραμείνουν ως έχουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ στις υπόλοιπες περιφέρειες να αποφασίζει το περιφερειακό συμβούλιο εντός δύο μηνών. 

Ο ΛΑΟΣ ζήτησε επίσης ονομαστική ψηφοφορία για τα δύο επίμαχα άρθρα η οποία θα γίνει, στις οκτώ το βράδυ. Όλες οι υπόλοιπες διατάξεις του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών για τις ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών και Δημοσίων Έργων έγιναν δεκτές κατά πλειοψηφία.