Η Καρίν Ρόιτφιλντ μπορεί να μην είναι πλέον η διευθύντρια της γαλλικής Vogue, αλλά έχει δουλειά σε ένα νέο περιοδικό, το δικό της. Η είδηση ακουγόταν εδώ και καιρό, αλλά πλέον το «CR Fashion Book», ή αλλιώς «CR» για συντομία, θα είναι σύντομα μια πραγματικότητα.
Το περιοδικό της 57χρονης Ρόιτφιλντ θα κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο και θα κυκλοφορεί δύο φορές τον χρόνο από τον όμιλο «Fashion Media Group LLC», που είναι επίσης υπεύθυνος για τα καταξιωμένα έντυπα Visionaire, V και Vman. Μέσα στις συνολικά 288 σελίδες του θα υπάρχουν διαφημιστικές καταχωρήσεις από διάσημους οίκους μόδας όπως Gucci, Chanel, Giorgio Armani, Cartier, και Louis Vuitton.

Το «CR» θα συνοδεύεται από τη δική του ιστοσελίδα, όπου θα ανεβαίνουν μικρότερα κείμενα ειδήσεων για μόδα, τέχνη και πολιτισμό, καθώς και teasers από όσα θα περιέχει το κάθε τεύχος.
«Αρχικά ήθελα να είναι το περιοδικό μόνο στο διαδίκτυο» δήλωσε η Ρόιφιλντ, «αλλά πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση και απαιτεί αρκετό χρόνο, δεν ξέρω αν μου ταιριάζει. Γνωρίζω ότι τώρα πρέπει να δουλέψεις με το Ιντερνετ και πως οι φωτογραφίες στο iPad έχουν καλή ποιότητα, αλλά τα πράγματα φεύγουν αμέσως από τη μόδα εκεί».

Εχοντας μια δεκάχρονη εμπειρία σε ένα από τα πιο σημαντικά περιοδικά μόδας παγκοσμίως, η Κάριν Ρόιτφιλντ γνωρίζει σίγουρα πώς να υπογράφει εντυπωσιακές δουλειές. «Θέλω να κάνω κάτι τελείως διαφορετικό τώρα, γιατί δεν θέλω να βαρεθώ τον εαυτό μου ή να με βαρεθούν οι αναγνώστες μου. Θα ήθελα να δω μία σύνδεση ανάμεσα στην πασαρέλα και την πραγματικότητα. Είναι δύσκολο να καταλάβουν οι γυναίκες πώς να φορέσουν τα ρούχα που βλέπουν στην πασαρέλα» λέει.

Το «CR» θα είναι κάθε φορά αφιερωμένο σε ένα και μοναδικό θέμα και θα περιέχει αποκλειστικά φωτογραφήσεις και μεγάλα άρθρα. Αυτό που ξεκαθαρίζει η διάσημη editor είναι ότι δεν θέλει σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί την Vogue. «Πρέπει να δημιουργήσεις κάτι νέο και διαφορετικό. Η σελίδα έχει πλέον γυρίσει, έχει έρθει τώρα ο καιρός να κάνω κάτι φρέσκο για μένα και τους αναγνώστες» εξηγεί.


Πηγή: Βήμαdonna