Ήρθε η άνοιξη και μαζί και η αλλαγή γκαρνταρόμπας. Προτού ανανεώσετε το λουκ σας κάντε μια ανανέωση στα πόδια σας!
 
Ασκήσεις γρήγορες και πολύ αποτελεσματικές για όλους τους μύες των ποδιών:

Μηροί μπροστινό μέρος

Άσκηση: Κάθισμα όχι μεγαλύτερο από τις 90ο . Καθόμαστε σε μία καρέκλα, βάζουμε τα χέρια πίσω από το κεφάλι για να μην μας βοηθούν στην κίνηση και ανεβαίνουμε έως να σηκωθούμε όρθιοι. 30-50 επαναλήψεις. Προσοχή εάν έχετε πρόβλημα στα γόνατα.


Μηροί πίσω μέρος

Άσκηση: Ξαπλώνουμε στο έδαφος και τοποθετούμε τα πόδια σε μία υπερυψωμένη επιφάνεια έτσι ώστε να είναι σε ορθή γωνία. Ανεβάζουμε την λεκάνη έως ότου γόνατα λεκάνη και κορμός να είναι στην ίδια ευθεία. 30-50 επαναλήψεις. Προσοχή εάν έχετε πρόβλημα στην μέση.

 
Προσαγωγοί

Άσκηση: Καθόμαστε πάλι σε μία καρέκλα και τοποθετούμε ένα μαξιλάρι ή μία μικρή μπαλίτσα ανάμεσα στα πόδια, πάνω από το γόνατο και πιέζουμε δυνατά και επαναλαμβανόμενα. 30-50 επαναλήψεις.

 
Γάμπες
Άσκηση: όρθιοι πιάνουμε την πλάτη της καρέκλας. Σηκώνουμε τις φτέρνες όσο πιο ψηλά μπορούμε και κατεβαίνουμε πάλι στο έδαφος. Πάντα με τεντωμένα πόδια. Εάν έχετε καιρό να γυμνάσετε τις γάμπες σας μην το παρακάνετε στις επαναλήψεις γιατί εδώ το πιάσιμο είναι επίπονο, αλλά μην τις παραλείψετε σε καμία περίπτωση.
 
 
 
Πηγή: queen.gr