Είχατε μια σύγκρουση στη δουλειά ή ένα μικρό καβγά με τον σύντροφό σας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση μια ένταση πέντε λεπτών σας έχει καταβάλει ψυχικά και σωματικά. Νιώθετε ότι είστε παγιδευμένοι στο θυμό και το στρες. Ok, συμβαίνει στους πιερσσότερους. Δοκιμάστε την παρακάτω τεχνική και ξεπεράστε το ευκολότερα:

Aρχικά, αποκωδικοποιήστε αυτό που σας απασχολεί. Αναρωτηθείτε «τί είναι αυτό που πραγματικά με απασχολεί;» Είστε μήπως αδικαιολόγητα μελαγχολικοί; Εντοπίστε την πηγή της μελαγχολίας, προσπαθώντας να θυμηθείτε τι συνέβη κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μπορεί η αιτία να είναι κάτι ασήμαντο ή κάτι που έχει να κάνει καθαρά με την προσωπικότητά σας, όπως οι έντονες τύψεις ή μια ανταγωνιστική σχέση που αντιμετωπίζετε στο περιβάλλον που κινήστε. Μπορεί βέβαια και τα δύο.

Σε δεύτερη φάση, βρείτε ένα ήσυχο μέρος (ιδανικά μακριά από την πηγή του άγχους) και προσπαθείστε να ηρεμήσετε: α. πάρτε δέκα βαθιές ανάσες, εισπνέοντας ενέργεια και εκπνέοντας τις κακές σκέψεις με πρόθεση να τις διώξετε. Εάν είναι αδύνατον να απομονωθείτε, τότε αλλάξτε και την εικόνα που έχετε μπροστά σας . Αντί δηλαδή για το excell με τους υπολογισμούς, ανοίξτε το αγαπημένο σας site ή μπείτε σε μια ιστοσελίδα που πραγματικά σας φτιάχνει τη διάθεση.

Τέλος, αποφασίστε να χτυπήσετε την αιτία της μελαγχολίας. Με άλλα λόγια, εάν αυτά που σας απασχολούν είναι πολλά, τότε φτιάξτε μια λίστα στο μυαλό σας με το τι πρέπει να κάνετε για να διορθώσετε κάπως τα πράγματα όπως π.χ να αγοράσετε λουλούδια στο αγαπημένο σας πρόσωπο ή να βρείτε το δικό σας τρόπο να κάνετε πίσω λέγοντας «συγγνώμη». Μην είστε απολογητικοί απλά προσπαθήστε να επικοινωνήσετε καλύτερα, πιο ήρεμοι και σε καλύτερο τόνο φωνής.

Η άμεση ανατροπή θα μειώσει τα επίπεδα άγχους και θα βάλει τη σχέση σε ένα καλύτερο δρόμο.


Πηγή: jenny.gr