Με το που ανεβαίνει η θερμοκρασία αντί να αποκτάτε ενέργεια και ζωντάνια νιώθετε συνεχώς νυσταγμένη κι εξουθενωμένη; Είναι φυσιολογικό κι αν ναι γιατί συμβαίνει; Υπάρχει τρόπος να καταπολεμήσετε την ανοιξιάτικη κόπωση κι αν ναι πώς θα το κάνετε;   Η άνοιξη αν και τονώνει τη διάθεση, συχνά επιδρά αρνητικά στον οργανισμό. Δεν είναι μόνο όσοι υποφέρουν από αλλεργίες αλλά και όλοι όσοι πέφτουν θύματα του συνδρόμου εαρινής κόπωσης, που κατά κύριο λόγο πλήττει περισσότερο τις γυναίκες.  

1. Ναι στον καλό ύπνο  
Μπορεί τον χειμώνα να γεμίζατε τις μπαταρίες σας με ένα σύντομο υπνάκο αλλά την άνοιξη τα δεδομένα αλλάζουν. Αν υποφέρετε από το σύνδρομο προσπαθήστε να προσφέρετε στον εαυτό σας την πολυτέλεια του 8ωρου συνεχόμενου νυχτερινού ύπνου που θα βοηθήσει τον οργανισμό σας να αποταμιεύσει ενέργεια για την επόμενη ημέρα.  

2. Πείτε όχι στα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια  
Τα οινοπνευματώδη ποτά δεσμεύουν βιταμίνες όπως οι Β και C από τις τροφές ενώ ο καπνός εξαντλεί γρηγορότερα τα αποθέματά τους. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, συνεχίζοντας με θέρμη τις… κακές συνήθειες επιτείνετε το αίσθημα κούρασης που νιώθετε αφού πιθανότατα προκαλείτε στον οργανισμό σας ανεπάρκεια βιταμινών.  

3. Ναι στη διατροφή, όχι στη δίαιτα  
Μια ισορροπημένη διατροφή θα σε εφοδιάσει με τις επαρκείς ποσότητες βιταμινών που θα σας χαρίσουν ενέργεια και ζωντάνια ακόμη και την άνοιξη. Αντίθετα μια εξαντλητική δίαιτα θα σας ρίξει ακόμη περισσότερο ενισχύοντας την παθητικότητά σας και το αίσθημα έντονης κόπωσης που νιώθετε. Βάλτε στην καθημερινότητά σας σαλάτες, φρούτα και δημητριακά και μην ξεχνάτε το κοτόπουλο, τα θαλασσινά και τα λιπαρά ψάρια, τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη Β.
 

ΠΗΓΗ: womenonly.gr