Αν θέλετε η ζυγαριά να κατέβει ή να διατηρήσετε όσα χάσατε το πρωινό είναι απαραίτητο.

Συχνά το προσπερνάμε με διάφορες δικαιολογίες του τύπου «δεν προλαβαίνω», «δεν έχω συνηθίσει να τρώω πρωινό» κτλ. Σύμφωνα με τους διατροφολόγους εάν τώρα λίγο πριν την εμφάνιση με μαγιό θέλετε οπωσδήποτε να χάσετε αυτά τα δύο κιλάκια που πήρατε από απροσεξία και καταχρήσεις τότε μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε.

«Φάτε μέσα σε 2 ώρες από την ώρα που θα ξυπνήσετε και ο μεταβολισμός σας θα λειτουργεί ρολόι». Με αυτή την θεωρία ως οδηγό και με την έρευνα του Πανεπιστημίου Virginia Commonswealth στο Richmond να ισχυρίζεται οτι για να είμαστε fit πρέπει να καταναλώνουμε το πρωί τουλάχιστον τις 600 θερμίδες απο το ημέρησιο σύνολο θερμιδών, επιβεβαιώνεται και η παροιμία το πρωί τρώγε σαν βασιλιάς.

Αντί όμως για τσουρεκάκια και κρουασάν με σοκολάτα που φτάνουν τις 550 θερμίδες το ένα, επιλέξτε ένα τοστ με γαλοπούλα που έχει 335 θερμίδες, παρέα με ένα ποτήρι γάλα και μόλις 115 θερμίδες και 1 μικρό κομμάτι σοκολάτας που δεν θα ξεπερνά τις 80 θερμίδες.

Με αυτές τις επιλογές όχι μόνο αντιμετωπίζετε τις λιγούρες καλύτερα αλλά μακροπρόθεσμα θα δείτε τη ζυγαριά να ελαφρώνει σημαντικά.

Πηγή: jenny.gr