Μερικές φορές όσο ιδρώτα και να ρίξεις στο γυμναστήριο ή όσο αυστηρή δίαιτα και να ακολουθείς, η κοιλίτσα της εγκυμοσύνης συνεχίζει να προεξέχει από τα παντελόνια σου. Μάθε πως θα απαλλαγείς από αυτή. Η κοιλιά που προεξέχει μπορεί να έχει προκληθεί από τη «διάσταση», έναν διαχωρισμό του ορθού κοιλιακού (το εξωτερικό των κοιλιακών μυών), κάτι που συμβαίνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Δυστυχώς αυτός ο διαχωρισμός δεν εξαφανίζεται πάντα μετά τον τοκετό και αν δεν κάνεις κάτι για να τον διορθώσεις, οι πόνοι της πλάτης θα συνεχίσουν να σε ταλαιπωρούν και μετά τη γέννηση του μωρού σου.  

Το να ανακτήσεις την κοιλιακή σου δύναμη είναι ζωτικής σημασίας, αφού οι συγκεκριμένοι μύες υποστηρίζουν τη μέση σου και σε προστατεύουν από τους πόνους που σου δημιουργούν οι καθημερινές σου ασχολίες, ειδικά τώρα που έγινες μητέρα.  

Πώς θα καταλάβεις ότι πάσχεις από διάσταση
  • Ξάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια σου να ακουμπούν στο πάτωμα.
  • Με τα δάχτυλά σου προς τα κάτω, κράτησε επίπεδη την κοιλιά σου με τα χέρια.
  • Πιέσε τα δάχτυλά σου κάτω καθώς σηκώνεις αργά το κεφάλι σου από το πάτωμα.
  • Αν αισθανθείς ένα χώρισμα στη μέση του σώματός σου, αυτό είναι διάσταση.
  • Αν πάσχεις από διάσταση, θα πρέπει να φοράς ειδική ζώνη στη μέση προτού κάνεις ασκήσεις για την πλάτη και τη μέση.
Τεχνική Tupler
  • Εκτός από την αναπνοή σου, θα πρέπει να προσέξεις και πως θα χρησιμοποιείς τους μύες σου πριν κάνεις οποιαδήποτε ενέργεια, όπως για παράδειγμα όταν παίρνεις αγκαλιά το μωρό σου.
  • Όταν κάνεις κάτι τέτοιο χρησιμοποιείς τους εγκάρσιους μυς, το εσωτερικό των μυών που τυλίγεται γύρω από την κοιλιά και την πλάτη σας σαν κορσές.
  • Με την ενδυνάμωση τους, επιτυγχάνεις πιο flat κοιλιά και προστασία της μέσης και της πλάτης σου. Η βασική αρχή αυτής της τεχνικής είναι η απομόνωση των εγκάρσιων κοιλιακών.
Πώς να απομονώσεις τους κοιλιακούς σου
  • Πάρε βαθιά ανάσα, άσε την κοιλιά σου να φουσκώσει και γέμισε τους πνεύμονες σου με αέρα.
  • Την ώρα που εκπνέεις από το στόμα, άδειασε τους πνεύμονές σου ενώ την ίδια ώρα μαζεύεις τους κοιλιακούς σου προς την σπονδυλική σου στήλη.
  • Κράτα αυτή την στάση κάθε φορά που ετοιμάζεσαι να κάνεις μια άσκηση, όπως να σηκωθείς από το κρεβάτι ή να κουβαλήσεις τα ψώνια από τον μανάβη.

Πηγή: shape.gr