Καθυστερήστε τη γήρανση διατηρώντας τον οργανισμό σας σε καλή ψυχοσωματική κατάσταση ακολουθώντας πιστά τις παρακάτω οδηγίες. Διατηρείτε τον εγκέφαλό σας σε εγρήγορση

Ως γνωστόν τα πάντα ξεκινούν από τον εγκέφαλο. Διατηρώντας τον λοιπόν δραστήριο με ενδιαφέροντα ερεθίσματα (διάβασμα, ταξίδια, επικοινωνία) βοηθάτε στην καθυστέρηση του γήρατος.  

Πάρτε αντιγηραντικά φάρμακα

Αυτά βοηθούν στην καθυστέρηση της γήρανσης όπως για παράδειγμα η χορήγηση ορμονών που εμπλέκονται στους μηχανισμούς γήρανσης. Τα οιστρογόνα για παράδειγμα χορηγούνται μετά την εμμηνόπαυση για την αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης προστατεύοντας συγχρόνως και το καρδιαγγειακό σύστημα αλλά και για τη βελτίωση της ψυχικής κατάστασης, για την ξηρότητα του κόλπου και την καλύτερη κατάσταση του δέρματος κ.ά.

Κόψτε το κάπνισμα

Κάθε τσιγάρο ισοδυναμεί με 11 λεπτά λιγότερης ζωής και περισσότερες ρυτίδες. Θέλετε να σας γράψω και άλλα για να το σβήσετε;

Περιορίστε το αλκοόλ

Ένα ποτηράκι την ημέρα κρασί κάνει καλό στην υγεία. Από και πέρα το αλκοόλ προσβάλει το πεπτικό σύστημα, μειώνει την αφομοίωση βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων, επιβαρύνει τον εγκέφαλο προκαλώντας απώλεια μνήμης και αϋπνίες, προσβάλει το οπτικό νεύρο και αυξάνει την αρτηριακή πίεση. Επίσης, προκαλεί προδιάθεση για καρκίνο του λάρυγγα, του οισοφάγου, του παγκρέατος και του στομάχου. Όσο μεγαλώνουμε τόσο λιγότερο αντέχουμε το αλκοόλ.

Αφήστε τον καναπέ σας!

Το σώμα μας είναι σαν το αυτοκίνητο: φθείρεται γρηγορότερα όταν δεν το χρησιμοποιούμε. Φροντίζετε λοιπόν να ασκείστε: περπατήστε, κινηθείτε, χορέψτε, μην στέκεστε στην καρέκλα. Η συστηματική, έστω και για 10 λεπτά ημερησίως άσκηση χαρίζει καλή φυσική κατάσταση.    

Αποκτήστε καλή ψυχική κατάσταση

Αποβάλλετε το στρες γιατί είναι ο χειρότερος εχθρός των ορμονών και κυρίως της DHEA. Μάθετε να ζείτε με αυτό επινοώντας αποτελεσματικούς τρόπους χαλάρωσης και διαλείμματα ανάπαυσης.

Υιοθετήστε ένα μοντέλο διατροφής που χαρίζει μακροζωία

Αναθεωρήστε τη διατροφή σας η οποία πρέπει να είναι πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία, βιταμίνες, πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα. Για αυτό αποφεύγετε τα έτοιμα και βιομηχανοποιημένα φαγητά, καταναλώνετε όσο περισσότερο φρέσκα φρούτα και λαχανικά γίνεται, τρώτε συχνότερα ψάρι, περιχύνετε τις σαλάτες σας πάντα με παρθένο ελαιόλαδο, περιορίστε το κρέας και τα αλλαντικά και μην ξεχνάτε τα όσπρια.



Πηγή: omorfamistika.gr