Οι έντονοι ρυθμοί, το καθημερινό στρες, το φαγητό στο πόδι, η έλλειψη ύπνου δεν είναι ό,τι καλύτερο για τη διατήρηση ενός λαμπερού δέρματος, την προστασία των μαλλιών και των νυχιών σου. Υπάρχουν όμως οι κατάλληλες βιταμίνες που μπορούν να «φωτίσουν» το πρόσωπό σου! Χρειάζεται να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία για να είσαι και να φαίνεσαι υγιής. Μη ξεχνάς ότι αυτό που τρως επηρεάζει το σώμα σου και αντανακλάται σε αυτό. Δες, λοιπόν, πώς μπορείς να ενισχύσεις την... ομορφιά σου.    

Για υγιές δέρμα
 

Βιταμίνη Α
Βοηθά στη διατήρηση της σφριγηλότητας και της ελαστικότητάς της, ενώ η έλλειψή της μπορεί να δημιουργήσει ξηροδερμία. Είναι αναγκαία για την ανάπλαση του δέρματος, αφού συμβάλλει στη παραγωγή του κολλαγόνου και την ανανέωση των κυττάρων.
Βιταμίνη Β Συμβάλλει στην ανανέωση των κυττάρων και τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας.
Βιταμίνη D Θεωρείται σημαντική για την ανάπτυξη των κυττάρων της επιδερμίδας.
Βιταμίνη E Αποτελεί έναν από τους βασικούς συμμάχους σου ενάντια στη γήρανση, αφού, χάρη στις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες, προστατεύει τα κύτταρα του οργανισμού. Επιβραδύνει τα σημάδια φθοράς του χρόνου, ενώ συμβάλλει στη διατήρηση των υγιών ιστών της επιδερμίδας.
Η βιταμίνη C, η φυσική βιταμίνη Ε καθώς και φυσικά καροτενοειδή είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά, παρέχουν στο δέρμα αντιγηραντική προστασία και βοηθούν στην παραγωγή κολλαγόνου. Αποτελούν ασπίδα στην οξείδωση των ελεύθερων ριζών, επιβραδύνοντας έτσι την εμφάνιση των ρυτίδων.
Παντοθενικό οξύ Μπορεί να βοηθήσει κατά της ξηροδερμίας.
Εκχύλισμα σταφυλιού Με την αντιοξειδωτική του δράση, βοηθά την κυκλοφορία και προστατεύει το κολλαγόνο και την ελαστίνη.    

Για γερά και λαμπερά μαλλιά
 

Μαγνήσιο και ψευδάργυρος
Βοηθούν στο σωστό σχηματισμό της τρίχας και στην ανάπτυξη των μαλλιών. Πρόσφατα αποτελέσματα έδειξαν ότι ο ψευδάργυρος παίζει σημαντικό ρόλο στη σύνθεση της κερατίνης (βασικής δομικής πρωτεΐνης των μαλλιών).
Βιοτίνη Διεγείρει την ανάπτυξη των κυττάρων και σχετίζεται με την ανάπτυξη της τρίχας.
Χαλκός Απαραίτητος για την αντοχή της τρίχας και για το σχηματισμό του θύλακα.
Λιπαρά οξέα Συμβάλλουν στην καταπολέμηση χρόνιων δερματοπαθειών. Η έλλειψή τους θεωρείται η βασική αιτία για τα άτονα, θαμπά μαλλιά.    

Για δυνατά νύχια
 

Ψευδάργυρος
Απαραίτητος στη δημιουργία νέων ιστών στα νύχια. Η θαμπάδα και τα άσπρα στίγματα στα νύχια είναι κοινά σημάδια έλλειψης ψευδαργύρου. Επίσης, τα λευκά στίγματα των νυχιών μπορεί να είναι αποτέλεσμα δίαιτας φτωχής σε πρωτεΐνες.
Σίδηρος Η έλλειψή του προκαλεί ραβδώσεις και κάνει τα νύχια λεπτά και εύθραυστα.
Ασβέστιο Χωρίς αυτό, τα νύχια χάνουν τη δύναμη και την αντοχή τους και γίνονται πιο ευαίσθητα και στεγνά.


Πηγή: shape.gr