Kατάργηση του συστήματος ειδοποίησης και παραλαβής των σημάτων εξετάζει η κυβέρνηση καθώς το κόστος για τα αυτοκόλλητα σήματα των τελών κυκλοφορίας που τοποθετούνταν στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων και τις μοτοσικλέτες, καθώς και τα ειδοποιητήρια που αποστέλλονται στους ιδιοκτήτες φτάνει τα 80 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Ημερησία» εκτός από το μεγάλο κόστος, έχουν διαπιστωθεί πάρα πολλά κρούσματα παράνομης τοποθέτησης αυτοκόλλητου σήματος σε οχήματα που δεν έχουν πληρώσει τα τέλη.

Με το νέο σύστημα οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων θα πηγαίνουν στην τράπεζα με τη φορολογική τους δήλωση αλλά και την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος τους ώστε οι υπάλληλοι να μη χρειάζεται να βεβαιώσουν ούτε τους φορολογήσιμους ίππους αν πρόκειται για παλιό ΙΧ ούτε τις εκπομπές ρύπων αν είναι καινούργιο και θα ολοκληρώνουν τη διαδικασία.

Την ίδια ώρα στο στόχαστρο της Εποπτικής Αρχής της Τράπεζας της Ελλάδος μπαίνουν τα ανασφάλιστα ΙΧ. Μέχρι τέλος Ιουλίου περίπου ένα εκατομμύριο ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που τα έχουν ανασφάλιστα θα ειδοποιηθούν πως πρέπει να πληρώσουν 250 ευρώ. 

Βέβαια το σχέδιο της Εποπτικής Αρχής για τις Ασφαλιστικές πέραν της πρώτης ειδοποίησης με το πρόστιμο των 250 ευρώ για κάθε παραβάτη έχει συνέχεια καθώς θα δίνεται το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη του οχήματος μέσα σε 10 έως 20 μέρες να προσκομίσει την απόδειξη πληρωμής της κλήσης αλλά και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του οχήματος του γλιτώνοντας το δεύτερο πρόστιμο που ανέρχεται σε 500 ευρώ και αφαίρεση της άδειας και των πινακίδων κυκλοφορίας.

Πάντως από τα 2 εκατ. και πλέον ανασφάλιστα οχήματα τα στελέχη της εποπτικής αρχής μετά το «ξεκαθάρισμα» που έκαναν ανακάλυψαν πως χιλιάδες περιπτώσεις αφορούν κρατικά οχήματα ενώ περίπου σε 350.000 ΙΧ έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας.