Με το σύνθημα «Μην το πετάς, έχει αξία», τα χρησιμοποιημένα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς αποκτούν αξία, αφού μεταλλάσονται σε ένα νέο ανταλλακτικό νόμισμα και εξαργυρώνονται σε επιχειρήσεις πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών.   Πρόκειται για μια καινοτόμα ιδέα, το σύστημα «Money Back», που δημιούργησε ο Γιώργος Βεργάκης και κατοχύρωσε σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Την ιδέα υλοποιεί στην Ελλάδα το Κέντρο Προώθησης Πωλήσεων. Το σύστημα αυτό συνδέει επιβάτες, εμπορικά καταστήματα και ΜΜΜ.

Οι επιβάτες των αστικών και υπεραστικών μέσων μεταφοράς σε Ελλάδα και εξωτερικό έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώνουν την αξία των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων τους, μέσω εκπτώσεων σε συμβεβλημένες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, προϊόντων και υπηρεσιών.  

Η μείωση του κόστους των αγορών υπολογίζεται με βάση την κλίμακα εξαργύρωσης της κάθε επιχείρησης και στην οποία καθορίζεται το ακριβές ύψος των αγορών, στις οποίες πρέπει να προβαίνει ο καταναλωτής.

Ανάλογα με τις αγορές, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων.

Για παράδειγμα, σε κατάστημα που έχει επιλέξει κλίμακα εξαργύρωσης 5 προς 1, σε αγορές του καταναλωτή συνολικής αξίας 5 ευρώ θα αφαιρεθεί από τον λογαριασμό του 1 ευρώ, εφόσον ο ίδιος δώσει στο ταμείο χρησιμοποιημένα εισιτήρια αυτής της αξίας.  

Αξίζει να σημειωθεί πως με το σύστημα «Money Back» έχουν ήδη συμφωνήσει να συνεργαστούν περίπου 60 επιχειρήσεις στην Αθήνα.