Οι μέλλουσες μητέρες πρέπει να γυμνάζονται τακτικά για να αποφύγουν κινδύνους που μπορεί να προκύψουν στη διάρκεια της κύησης, όπως η προεκλαμψία και ο διαβήτης κύησης, συνιστούν γερμανοί γιατροί.   Τα έντονα αθλήματα θα πρέπει να αποφεύγονται, αλλά η τακτική σωματική άσκηση θα πρέπει να συνεχίζεται με τους ίδιους ρυθμούς όπως πριν από την εγκυμοσύνη.  

Οι γυναίκες που δεν γυμνάζονταν πριν μείνουν έγκυες θα πρέπει σταδιακά να αυξάνουν τον χρόνο άσκησης ώστε να φθάσουν να γυμνάζονται για 30 λεπτά τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα. Η σωματική άσκηση, μάλιστα, είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις εγκύους που έχουν πάρει πολλά κιλά.  

Καλές επιλογές για τη σωματική άσκηση της εγκύου είναι το περπάτημα, το ποδήλατο και η σουηδική γυμναστική, ενώ το κολύμπι θα πρέπει να γίνεται όταν η θερμοκρασία του νερού είναι από 20 ως 33 βαθμούς Κελσίου.  

Οι έγκυες θα πρέπει να αποφεύγουν τελείως την άσκηση που ενέχει τον κίνδυνο πτώσης ή τραυματισμού, όπως η ιππασία, οι πολεμικές τέχνες, ο μαραθώνιος και η άρση βαρών.