«Μολών λαβέ» απαντούν οι Ελληνες αρτοποιοί στους Τούρκους ανταγωνιστές τους που ετοιμάζονται να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην Ελλάδα, διεκδικώντας μάλιστα την πατρότητα από το διάσημο κουλούρι Θεσσαλονίκης.


Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία Σιμίτ Σαράι, η οποία δραστηριοποιείται εδώ και έναν χρόνο στην Αθήνα, ετοιμάζεται να ανοίξει υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη και να διεκδικήσει μερίδιο της αγοράς.

Παρ' όλα αυτά, οι αρτοποιοί της Θεσσαλονίκης δηλώνουν ότι δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα με τον ανταγωνισμό, καθώς το δικό τους προϊόν, σε αντίθεση με αυτό που διακινεί η τουρκική αλυσίδα, είναι φρέσκο και όχι κατεψυγμένο.

Για τη σημασία που έχει η συγκεκριμένη αγορά, αξίζει να σημειωθεί πως η κατανάλωση του συγκεκριμένου προϊόντος αγγίζει, σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα 300.000 κουλούρια ημερησίως μόνο στον Νομό Θεσσαλονίκης.

Σε ό,τι αφορά δε το θέμα της πατρότητας του προϊόντος, όπως επισημαίνουν οι Ελληνες αρτοποιοί το λεγόμενο «κουλούρι Θεσσαλονίκης» υπάρχει από την εποχή του Βυζαντίου και οι Ελληνες παραγωγοί θα προχωρήσουν σε κινήσεις για την κατοχύρωση και αναγνώρισή του του ως τοπικό προϊόν.


Πηγή: imerisia.gr