Ανεβαίνει η θερομοκρασία με το θερμόμετρο να αγγίζει σήμερα Πέμπτη τους 39 βαθμούς, ενώ το Σαββατοκύριακο θα ξεπεράσει τους 40 βαθμούς σε όλη τη χώρα.

Μακεδονία, Θράκη

Καιρός: γενικά αίθριος. Πρόσκαιρες νεφώσεις τις μεσημβρινές-απογευματινές ώρες κυρίως στα ορεινά.
Άνεμοι: μεταβλητοί 3 με 4 και στα ανατολικά ανατολικοί βορειοανατολικοί 4 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 19 έως 38 βαθμούς Κελσίου. Στη δυτική Μακεδονία 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

Νησιά Ιονίου, Ήπειρος, δυτική Στερεά, δυτική Πελοπόννησος

Καιρός: γενικά αίθριος. Πρόσκαιρες νεφώσεις τις μεσημβρινές-απογευματινές ώρες στα ορεινά.
Άνεμοι: βορειοανατολικοί 3 με 4 και στο Ιόνιο βόρειοι βορειοδυτικοί τοπικά έως 5 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 21 έως 36 βαθμούς Κελσίου στις θαλασσιές-παραθαλάσσιες περιοχές και έως 38 και πιθανόν κατά τόπους 39 στις υπόλοιπες.

Θεσσαλία, ανατολική Στερεά, Εύβοια, ανατολική Πελοπόννησος

Καιρός: γενικά αίθριος. Πρόσκαιρες νεφώσεις τις μεσημβρινές-απογευματινές ώρες στα ορεινά της Θεσσαλίας.
Άνεμοι: βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 5 και στα ανατολικά και νότια τοπικά 6 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 22 έως 38 βαθμούς Κελσίου.

Κυκλάδες, Κρήτη

Καιρός: αίθριος.
Άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 5 με 6 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 23 έως 32 βαθμούς Κελσίου. Στη νότια Κρήτη τοπικά έως 35 βαθμούς Κελσίου.

Νησιά ανατολικού Αιγαίου, Δωδεκάνησα

Καιρός: αίθριος.
Άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 4 με 6 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 23 έως 34 βαθμούς Κελσίου. Στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου τοπικά έως 36 βαθμούς Κελσίου.

Αττική

Καιρός: αίθριος.
Άνεμοι: βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 5 και στα ανατολικά πρόσκαιρα τοπικά 6 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 25 έως 37 βαθμούς Κελσίου. Στα ανατολικά 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

Θεσσαλονίκη

Καιρός: αίθριος. Παροδικές νεφώσεις το απόγευμα.
Άνεμοι: μεταβλητοί 3 και από το μεσημέρι νοτιοανατολικοί 4 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 21 έως 37 βαθμούς Κελσίου.




Ευαίσθητες οµάδες
 
Ποιοι κινδυνεύουν να «καούν» από τις υψηλές θερμοκρασίες:

- Παιδιά
- Ηλικιωμένοι
- Παχύσαρκοι
- Υπερτασικοί
- Διαβητικοί
- Χρόνια αλκοολικοί
- Πάσχοντες από καρδιαγγειακά προβλήματα
- Ασθενείς με νεφρική ή ηπατική ανεπάρκεια
- Όσοι λαμβάνουν φάρμακα, όπως αντιισταμινικά και αντικαταθλιπτικά
- Όσοι εργάζονται σε εξωτερικούς χώρους.

Διατροφή
 
Προσθέστε λίγο περισσότερο αλάτι στο φαγητό σας, για να διατηρήσετε σε ισορροπία τα υγρά του σώματος, καθώς υπάρχει έντονη εφίδρωση. Στην περίπτωση που έχετε υψηλή πίεση, η οδηγία δεν έχει νόημα και σαφώς την αγνοείτε.

Καταναλώστε φρούτα και λαχανικά. Το καλοκαίρι προσφέρει ευρύτατη γκάμα επιλογών, θρεπτικών και ιδιαίτερα γευστικών, με κορυφαία το καρπούζι, το πεπόνι, τα σύκα, τα σταφύλια. Πέρα από δροσιά, παρέχουν ηλεκτρολύτες και ιχνοστοιχεία, που χάνει ο οργανισμός με τον ιδρώτα, ενώ, χάρη στις φυτικές τους ίνες, διευκολύνουν την πέψη, με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνεται επιπλέον ο οργανισμός.

Αποφύγετε τα βαριά φαγητά και τις πλούσιες σε λιπαρά τροφές. Η πέψη τους επιβαρύνει το πεπτικό σύστημα. Καλό το χουνκιάρ μπεγεντί και τα κεμπάπ αλλά δεν βοηθούν όταν το θερμόμετρο, χτυπάει «σαραντάρια».

Νερό, νερό, νερό. Έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι δροσερό νερό, που καταναλώνεται ευκολότερα σε μεγάλες ποσότητες απ' ό,τι το παγωμένο.

Περιορίστε την κατανάλωση καφέ και αλκοολούχων ποτών, είναι διουρητικά.