Πλέον είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τη σωστή διατροφή, υπάρχουν τα κακά λιπάρα που πρέπει να αποφεύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, και εκείνα τα καλά που πρέπει να βρίσκουμε τρόπους να τα βάζουμε στο πιάτο μας, ώστε να μας κρατάνε σε φόρμα αλλά και να κρατάνε και την πείνα μας σε φυσιολογικά επίπεδα. Επιλέξτε λοιπόν τροφές πλούσιες σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα όπως είναι τα άψητα αμύγδαλα, οι ελιές, το φυστικοβούτυρο και το αβοκάντο και προστατευτείτε σύμφωνα με έρευνα που έγινε στο έντυπο Diabetes Care, απο την συσσώρευση λίπους γύρω απο την κοιλίτσα, που ως γνωστόν είναι και το πλέον επικίνδυνο.

Οι σωστές λοιπόν ποσότητες για να επωφεληθείτε απο τα παραπάνω λιπαρά και να μην καταλήξετε με περιττές θερμίδες είναι ¼ Αβοκάντο, 10 μεγάλες πράσινες ελιές ή μια κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο.

πηγή: jenny.gr