Μπορούμε να χάσουμε το λίπος τοπικά χωρίς χειρουργείο, αλλά με γυμναστική και σωστή διατροφή;    Το πρόγραμμα των επτά ημερών του δρα Όρντον περιλαμβάνει στοχευμένες ασκήσεις και έξυπνη διατροφή:  

Μέρα 1η  
Πρωινό: Καταναλώστε ένα γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες, όπως 1 φλιτζ. γάλα καρύδας με δημητριακά. Κατά τη διάρκεια της ημέρας πιείτε 1 ποτήρι τσάι που είναι αντιοξειδωτικό και διουρητικό.  

Μεσημεριανό: Επιλέξτε μη επεξεργασμένους υδατάνθρακες με πρωτεΐνες, όπως καστανό ρύζι με λίγο κοτόπουλο και λαχανικά στον ατμό. Πάρτε 1 κάψουλα με προβιοτικά για να μειώσετε το φούσκωμα.  

Βραδινό: Προτιμήστε σαλάτα με λάχανο, αβοκάντο, καρότα, αγγουράκι και σταφύλια. Περιχύστε ντρέσινγκ με ελαιόλαδο. Μη φάτε τίποτε τρεις ώρες προτού κοιμηθείτε.  

Άσκηση: Περπατήστε ή κάνετε τζόγκινγκ επί 30-45'. Συνεχίστε με 50' κοιλιακούς και 3 σετ πλάγιων κοιλιακών (15 επαναλήψεις).  

Μέρα 2η-7η  
Ακολουθήστε το ίδιο διατροφικό πλάνο. Για άσκηση κάντε πιλάτες και εναλλακτικά τζόγκινγκ την επομένη, κοιλιακούς και λεμφικό μασάζ για αποτοξίνωση.  

Γενικές οδηγίες:  
-Καταναλώνετε ποτάσιο, που είναι φυσικό διουρητικό και επιταχύνει τη διαδικασία της πέψης. Θα το βρείτε στα πορτοκάλια, το γκρέιπφρουτ και το κοτόπουλο.  
-Αποφύγετε τα αεριούχα αναψυκτικά γιατί προκαλούν φούσκωμα.  
-Μασάτε τις τροφές τουλάχιστον 15 φορές.  
-Στις ασκήσεις προσθέστε το ποδήλατο, το οποίο θα κάνετε είτε στο γυμναστήριο είτε ως άσκηση ξαπλωμένοι στο στρώμα.  

Πηγή: ELLE