Με μια ιδιαιτέρως σκληρή ανακοίνωση οι συνδικαλιστές του ΟΤΕ αναφέρονται στην τακτική που ακολουθεί η γερμανική Deutsche Telekom.
Η «Αγωνιστική Συσπείρωση Εργαζομένων ΟΤΕ» ή αλλιώς ΑΣΕ ΟΤΕ καταγγέλλει ότι η γερμανική εταιρεία έφερε 13 συνολικά μάνατζερς από βαλκανικές χώρες οι οποίοι συνόδευαν ισάριθμους τεχνικούς του ΟΤΕ στις συνδέσεις και στις βλάβες των τηλεφωνικών γραμμών.


Μάλιστα όπως καταγγέλλει «εισέβαλαν στους κατανεμητές, άνοιγαν καφάο, έμπαιναν απρόσκλητοι στα σπίτια των συνδρομητών, για ν’ αποκτήσουν “άμεση αντίληψη‘ από τον τρόπο δουλειάς των τεχνικών του ΟΤΕ και στη συνέχεια σαν καλοί μάνατζερς –Kapos τους ονόμαζαν στο Γ’ Ράιχ- να κάνουν τις ανάλογες εκθέσεις προς το μεγάλο αφεντικό στο Βερολίνο!» .


Επίσης, σχετικά με την κερδοφορία της γερμανικής εταιρείας αναφέρουν ότι μόνο στο πρώτο εξάμηνο του έτους «έβγαλε 410,4 εκ. ευρώ περισσότερα από τα 390 εκ. ευρώ που πλήρωσε στο ελληνικό δημόσιο για να αρπάξει τον ΟΤΕ ενώ προσθέτουν ότι έδωσε παραγγελία στον «εθνικό κατασκευαστή Μπόμπολα» να φτιάξει ένα τεράστιο κτίριο σε μια ερημική περιοχή, χιλιόμετρα έξω από το Κορωπί το οποίο ενοικίασε για 30 χρόνια. Σε αυτό το κτίριο, σύμφωνα με την ΑΣΕ ΟΤΕ, «μάντρωσαν 1600 εργαζόμενους που ξοδεύουν τουλάχιστον 2 ώρες επιπλέον στο πήγαινε-έλα και ανατρέπεται έτσι ο οικογενειακός τους προγραμματισμός».


Καυστική είναι η γλώσσα που χρησιμοποιούν και για τις χρονοχρεώσεις των τηλεφωνικών ραντεβού του ΕΟΠΥΥ οι οποίες ισούνται όπως χαρακτηριστικά λένε με τα ροζ τηλέφωνα! «Κάθε μέρα βομβαρδίζεται η καθημαγμένη ελληνική κοινωνία από διαφημίσεις για ραντεβού με χρονοχρέωση του νοσηρού ΕΟΠΥΥ και των δημόσιων κατά τ’ άλλα νοσοκομείων. Η χρέωση είναι ίδια με τα ροζ τηλέφωνα» αναφέρεται χαρακτηριστικά και προστίθεται ότι «το χορό σέρνει η D.T. Η κοινωνική προσφορά του ιδιωτικοποιημένου ΟΤΕ προς τους ταλαίπωρους ασφαλισμένους»...