Πρόγραμμα με τίτλο «Σχέδιο Προώθησης και Κατανάλωσης Φρούτων στα Σχολεία» θα υλοποιηθεί σε 3.522 σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2012-2013, με στόχο να ανακουφίσει μαθητές που ζουν σε συνθήκες ένδειας.
Το πρόγραμμα αφορά 364.665 μαθητές, που φοιτούν στα συγκεκριμένα σχολεία στις Περιφέρειες Ηπείρου, Θεσσαλίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας, Βορείου Αιγαίου, Δυτικής Ελλάδας, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, Αιγαίου, Πελοποννήσου και στις Περιφερειακές Ενότητες Κιλκίς, Πέλλας, Ημαθίας, Πιερίας, Σερρών, Χαλκιδικής, Βοιωτίας, Ευβοίας, Ευρυτανίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας.

Με έγγραφό του προς τη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας, Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, ύστερα από ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τους εμβολιασμούς και τη σίτιση μαθητών, που διαβιούν σε ένδεια ενημέρωσε για την προώθηση του προγράμματος.

Την ερώτηση υπογράφουν οι βουλευτές Θεανώ Φωτίου, Ευγενία Βαμβακά, Έφη Γεωργοπούλου, Παναγιώτα Δριτσέλη, Μαρία Κανελλοπούλου, Αϊχάν Καρά Γιουσούφ, Αναστάσιος Κουράκης, Χρήστος Μαντάς, Γιώργος Πάντζας, οι οποίοι σημειώνουν ότι «χρέος κάθε κυβέρνησης είναι να μην αφήνει μια χώρα να σύρεται σε ανθρωπιστική κρίση και να είναι έτοιμη να καλύψει ζωτικές ανάγκες ειδικά των ευαίσθητων ηλικιακών στρωμάτων όπως είναι τα παιδιά και οι έφηβοι». Οι βουλευτές προσθέτουν ότι «τα τραγικά αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης έχουν φανεί στην καθημερινότητα των μαθητών, ιδίως όσων διαβιούν σε περιοχές, που πλήττονται από την ανεργία και τη φτώχεια».

Στην ερώτηση έχει απαντήσει εγγράφως και το υπουργείο Υγείας ενημερώνοντας ότι στην Ελλάδα «ο αντιφυματικός εμβολιασμός BCG διεξάγεται δωρεάν στα σχολεία».

Το υπουργείο πρόσθεσε ότι «οι Γενικές Διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας των Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων κλήθηκαν να καταγράψουν τον αριθμό των απόρων και ανασφάλιστων ατόμων που κατέχουν βιβλιάριο ανασφαλίστου, αλλά και να εκτιμήσουν κατά προσέγγιση τον αριθμό των ατόμων που ανήκουν σε ευαίσθητες πληθυσμιακές ομάδες και δεν διαθέτουν ισχύον βιβλιάριο ανασφαλίστου, προκειμένου να υπάρξει εμβολιοπαραγωγή και εμβολιαστική κάλυψη σε κεντρικό επίπεδο».