Είναι η μοναδική μαθήτρια του δημοτικού σχολείου στη Γαύδο. Στα διαλείμματα παίζει μόνη της, ενώ στο μάθημα δεν έχει κάποιον συμμαθητή της να σηκώσει το χέρι πριν από αυτή. Κάθε Δευτέρα, όμως, η μικρή Ιωάννα έχει τη δυνατότητα να νιώσει όπως οι περισσότεροι συνομήλικοί της. Να βρεθεί δηλαδή σε μια τάξη με πολλούς μαθητές, να συζητήσει και να συνεργαστεί μαζί τους.

«Χάρη σε μια πρωτοβουλία ενός συναδέλφου από την Κύπρο για τηλεδιάσκεψη μεταξύ σχολείων, σκέφτηκα ότι ήταν μοναδική ευκαιρία για την 6χρονη Ιωάννα να κοινωνικοποιηθεί» αναφέρει στον «Ελεύθερο Τύπο» η δασκάλα του σχολείου Κυριακή Τριανταφύλλου και συνεχίζει: «Δυστυχώς στο νησί δεν υπάρχουν άλλα παιδιά στην ηλικία της. Έπρεπε να βρούμε ένα τρόπο ώστε να μην αισθάνεται τόσο μόνη της».

Μία φορά την εβδομάδα, λοιπόν, η μικρή μαθήτρια του ακριτικού νησιού συνδέεται μέσω skype με την Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου Λευκωσίας και κάνει από κοινού με τα υπόλοιπα παιδιά το μάθημα Μελέτη του Περιβάλλοντος. Το σχολείο στην Κύπρο διαθέτει ένα διαδραστικό πίνακα, που μεταφέρει πληροφορίες στην οθόνη του υπολογιστή της Ιωάννα σε πραγματικό χρόνο. Μάλιστα, μέσα στις επόμενες μέρες, με ένα νέο λογισμικό που θα προσθέσουν οι καθηγητές, η μικρή μαθήτρια θα μπορεί να γράφει στον πίνακα των παιδιών.

Η δασκάλα της Ιωάννα, όμως, δεν αρκέστηκε σε αυτό και με επιστολή της προς τη σχολική σύμβουλο της 4ης περιφέρειας ΠΕ Χανίων ζήτησε τη βοήθειά της, ώστε να υπάρξει επικοινωνία, μέσω διαδικτύου, και με άλλα σχολεία.