Την πρώτη θέση κατέκτησε η Εξυπηρέτηση Πελατώντης COSMOTE στο διαγωνισμό “CRM Grand Prix 2012”, ως το καλύτερο κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στην κατηγορία Large Contact Centers, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 8 Μαρτίου, επιβεβαιώνοντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία του Ομίλου, αλλά και τη συνεχή προσπάθεια για αναβάθμιση των υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Πελατών.   Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε μεταξύ εταιρειών από διαφορετικούς κλάδους και διήρκησε περισσότερο από τρείς μήνες. Στο διάστημα αυτό κάθε διαγωνιζόμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών δέχθηκε ένα συγκεκριμένο αριθμό «μυστικών» κλήσεων (Mystery Calls) και «μυστικών» e-mails (Mystery emails), των οποίων τα αποτελέσματα αξιολογήθηκαν για το κάθε ένα χωριστά, βάσει προκαθορισμένων κριτηρίων μέτρησης.  

«Η κατάκτηση της πρώτης θέσης από την COSMOTE, αποδεικνύει την αφοσίωση και το πάθος των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών της εταιρείας για την κάλυψη των αναγκών κάθε πελάτη ξεχωριστά. Η διάκριση αυτή, πιστοποιεί όχι μόνο το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει η COSMOTE στους πελάτες της, αλλά αποτελεί κίνητρο και δέσμευση για τη συνέχιση των προσπαθειών της για δημιουργία μοναδικών εμπειριών και τήρηση της υπόσχεσής “ο κόσμος μας, εσύ”» δήλωσε ο Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής Τηλεφωνίας (ΟΤΕ-COSMOTE), κ. Αθανάσιος Στράτος.  

Ο ετήσιος διαγωνισμός “CRM Grand Prix 2012” έχει καθιερωθεί, από το 1998, ως ένας από τους βασικότερους θεσμούς στην εξυπηρέτηση πελατών και διεξάγεται ταυτόχρονα σε 40 χώρες, με στόχο την ανάδειξη, αναγνώριση και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα διοργανώνεται από την Teleperformance Hellas, η οποία αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών των ελληνικών επιχειρήσεων, δημιουργώντας ποιοτικά σημεία αναφοράς τόσο για την αγορά συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.
TAGS