current views are: 1

13 Μαρτίου 2013
Δημοσίευση15:40

O Θ. Καράογλου υποδέχθηκε 150 μαθητές από Κύπρο και Θεσσαλονίκη

Εκατόν πενήντα μαθητές από 8 σχολεία της Λευκωσίας και της Λεμεσού και 6 σχολεία της Θεσσαλονίκης, που συμμετέχουν στο παγκόσμιο περιβαλλοντικό και πολιτιστικό πρόγραμμα ENO, υποδέχτηκε στο Διοικητήριο, ο Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης κ. Θεόδωρος Καράογλου.

Δημοσίευση 15:40’
αρθρο-newpost

Εκατόν πενήντα μαθητές από 8 σχολεία της Λευκωσίας και της Λεμεσού και 6 σχολεία της Θεσσαλονίκης, που συμμετέχουν στο παγκόσμιο περιβαλλοντικό και πολιτιστικό πρόγραμμα ENO, υποδέχτηκε στο Διοικητήριο, ο Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης κ. Θεόδωρος Καράογλου.

Εκατόν πενήντα μαθητές από 8 σχολεία της Λευκωσίας και της Λεμεσού και 6 σχολεία της Θεσσαλονίκης, που συμμετέχουν στο παγκόσμιο περιβαλλοντικό και πολιτιστικό πρόγραμμα ENO, υποδέχτηκε στο Διοικητήριο, ο Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης κ. Θεόδωρος Καράογλου.
Ο Υπουργός συνομίλησε με τους μαθητές για την πορεία και τις κατευθύνσεις του προγράμματος, ενώ αντάλλαξε μαζί τους απόψεις για μια σειρά περιβαλλοντικών ζητημάτων, όπως είναι για παράδειγμα οι πρόσφατες δράσεις που ανέλαβε το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης για τον επιφανειακό καθαρισμό του Θερμαϊκού Κόλπου.

«Περιβάλλον και πολιτισμός είναι δυο θέματα που αφορούν όλες τις σύγχρονες κοινωνίες και ιδιαίτερα τους νέους ανθρώπους οι οποίοι, ως ενεργοί πολίτες, είναι ευαισθητοποιημένοι» είπε ο ΥΜΑΘ απευθυνόμενος στους μαθητές, τονίζοντας πως «η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η πρόοδος συνέβαλαν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής μας, αλλά δυστυχώς αυτό έγινε εις βάρος του περιβάλλοντος».

«Η ίδια ανάπτυξη της τεχνολογίας όμως», συνέχισε ο Υπουργός, «είναι αυτή η οποία μας αποκαλύπτει το πώς βλέπουμε το φυσικό μας περιβάλλον, αλλά και πως μπορούμε να συνδυάσουμε την ανάπτυξη και τη βελτίωση της ζωής μας με την προστασία του περιβάλλοντος».

«Σας θυμίζω», κατέληξε ο κ. Καράογλου, «ότι ο άνθρωπος είναι αναπόσπαστο κομμάτι του φυσικού περιβάλλοντος. Μοιραία και αναπόφευκτα η αλλοίωση και καταστροφή του, θα οδηγήσει στην αλλοίωση και καταστροφή της φύσης του».


σχετικα αρθρα