Δυσβάσταχτες είναι για την πλειοψηφία των χρηστών των αστικών συγκοινωνιών οι αυξήσεις στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών (μηνιαίες ή ετήσιες) σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της  Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδος.

Η ένωση επισημαίνει ότι το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων ''χωρίς καμία μελέτη αλλά και χωρίς καμία μέριμνα για τον πολίτη, καταργεί τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες οι οποίες εκδίδονται αποκλειστικά για τον ΗΣΑΠ (ηλεκτρικό) κόστους 25 ευρώ (οι μηνιαίες) - 250 ευρώ (οι ετήσιες) ή για το ΜΕΤΡΟ κόστους 30 ευρώ (οι μηνιαίες) - 300 ευρώ (οι ετήσιες) και αναγκάζει τον χρήστη που αποκλειστικά χρησιμοποιούσε αυτά τα δυο μέσα μεταφοράς, να προμηθευτεί κάρτες των 45 ευρώ μηνιαίως ή 450 ευρώ ετησίως, που αφορούν κάρτες για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς''.

Παράλληλα σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα νέα τιμολόγια, οι περίπου 6.000 εργαζόμενοι που μεταβαίνουν καθημερινά στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος ή στις γύρω περιοχές ''προκειμένου να εργασθούν, θα πρέπει να πληρώνουν εάν θελήσουν να μετακινηθούν με το Μετρό, 8 ευρώ εισιτήριο μονής διαδρομής, ή 140 ευρώ μηνιαία κάρτα, ή 1.000 ευρώ ετήσια κάρτα''.

Στο μεταξύ η ένωση τονίζει ότι ακόμη και η μετακίνηση στους εθνικούς δρόμους γίνεται ''προνόμιο για λίγους'' καθώς για να ταξιδέψει κανείς με το Ι.Χ. αυτοκίνητό του στην Εθνική οδό Αθηνών - Πάτρας, ''ο οποίος στο μεγαλύτερο μέρος του (από Κόρινθο μέχρι Πάτρα) είναι δρόμος - καρμανιόλα, θα πρέπει σε κάθε διόδιο να βγάζει από το πορτοφόλι του 3,10 ευρώ''

Ανάλογες αυξήσεις, όπως σημειώνεται, επιβλήθηκαν και στο δρόμο Κορίνθου - Καλαμάτας ενώ προστίθεται ότι οι αυξήσεις αφορούν επίσης και τα δίκυκλα, αλλά και τα μεσαία και μεγάλα φορτηγά, με ότι αυτό συνεπάγεται στα κόμιστρα των μεταφορών.

Η ένωση καλεί το αρμόδιο υπουργείο να προχωρήσει σε νέες συμβάσεις με τους εργολάβους - κατασκευαστές, ''όπως είχε δεσμευθεί το κυβερνών κόμμα όταν ήταν στην Αξιωματική Αντιπολίτευση, αλλά να προχωρήσει και σε μείωση των φόρων που εισπράττει από κάθε διέλευση''.