Όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζεις για να δημιουργήσεις κι εσύ αυτή την μοναδική ατμόσφαιρα στο σπίτι.

Θυμάσαι πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες δώρο στον εαυτό σου έστω και 20 λεπτά αληθινής χαλάρωσης; Επειδή όπως κι εμείς, ούτε κι εσύ θυμάσαι πόσο καιρός έχει περάσει από τότε... ήρθε η ώρα να πάρουμε την ηρεμία μας πίσω.

Το τελετουργικό που ακολουθεί αν το δοκιμάσεις έστω και μια φορά θα ψάχνεις συνεχώς αφορμές για να κλείσεις τηλέφωνα και τηλεοράση, να βάλεις χαλαρωτική μουσική και να ανάψεις μερικά χαλαρωτικά κεράκια ενώ βρίσκεσαι στην θαλπωρή του σπιτιού σου.

Είναι τόσο γρήγορο και όμως τόσο αποτελεσματικό που πραγματικά αξίζει να το προσφέρεις στον εαυτό σου όσο πιο συχνά μπορείς.

Πρώτο στάδιο: Γυμναστική

* Κάθισε σε μια καρέκλα με τα πόδια να ακουμπούν στο πάτωμα. Πάρε βαθιά εισπνοή και στην συνέχεια βαθιά εκπνοή. Νιώσε την αναπνοή σου να ανεβαίνει από τα πέλματα και τα γόνατα, μέσα από τη λεκάνη και το στήθος και να βγαίνει από την κορυφή του κεφαλιού. Επανάλαβε τρεις φορές.

* Ίσιωσε την πλάτη, πάρε βαθιά αναπνοή και γύρισε το κεφάλι στο πλάι και προς τα πίσω μέχρι εκεί που νιώθεις άνετα. Μέτρησε ως το τρία. Στην εκπνοή, γυρίσε πάλι το κεφάλι μπροστά. Κάνε το ίδιο και προς την άλλη κατεύθυνση. Επανάλαβε τρεις φορές.

* Τοποθέτησε τις παλάμες των χεριών στους ώμους και χρησιμοποιώντας τα δάχτυλά κάνε μασάζ με αργές κυκλικές κινήσεις στους ώμους, ασκώντας λίγο έντονη πίεση. Η κίνηση αυτή θα πρέπει να είναι αργή και σταθερή. 

Δεύτερο Στάδιο: Ώρα για χαλάρωση

Μπες στο ντους και χαλάρωσε. Πάρε το χρόνο σου και απόλαυσε την αίσθηση του νερού.  Αφού λουστείς, τύλιξε τα μαλλιά σου με μια πετσέτα που έχεις προθερμάνει. Προσπάθησε να χρησιμοποιείς για τα μαλλιά σου πάντα μικρές πετσέτες. Οι μεγαλύτερες πετσέτες βαραίνουν πολύ, όταν τις τυλίγεις γύρω από το κεγάλι, με αποτέλεσμα να τεντώνεις τους μύες των ώμων.

Χαλάρωσε για 10 λεπτά και κάνε στον εαυτό σου το εξής μασάζ ενώ είσαι ξαπλωμένη: κλείσε τα μάτια και πιέσε ελαφρά τους κροτάφους με το επάνω μέρος των δακτύλων, κρατώντας χαλαρούς τους αγκώνες πλάι στο στήθος. Μην τεντώνεις την επιδερμίδα. Κάνε 5 αργούς κύκλους προς τα πάνω και, στη συνέχεια, άλλους 5 προς τα πίσω, αναπνέοντας αργά και τακτικά.

Έπειτα, δούλεψε στην περιοχή του σαγονιού, πιέζοντας τα δάχτυλα κατά μήκος των μυών που βρίσκονται πίσω από τα δόντια (σφίξε τα δόντια για να τους εντοπίσεις). Με το στόμα ελαφρά ανοιχτό, πίεσε ομοιόμορφα και κυκλικά με τα δάχτυλά.

Στη συνέχεια, σε μια εισπνοή, πίεσε τα δάχτυλα επάνω στο μυ και κράτα την πίεση μετρώντας έως το 5. Βαθιά εκπνοή. Μη σηκωθείς αμέσως. Χαλαρώσε για πέντε λεπτά ακόμη.

Τώρα είσαι έτοιμη!