Κομφούζιο αναμένεται και πάλι σήμερα στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών, καθώς οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους. Ένα απέραντο ποτάμι από αυτοκίνητα είναι οι δρόμοι της Αθήνας από νωρίς το πρωί αφού η νέα απεργία προκαλεί τεράστιο μποτιλιάρισμα.

Ακινητοποιημένα είναι τα αυτοκίνητα στην Λεωφόρο Κηφισού και στα δύο ρεύματα στο ύψος της Κολοκυνθούς αφού νωρίτερα έγινε και τροχαίο. Μπλοκαρισμένοι οι οδηγοί και στα δύο ρεύματα της Κηφισίας, στην Μεσογείων, στην Κατεχάκη, στην άνοδο της Συγγρού και σε αρκετά σημεία της παραλιακής.

Προβλήματα θα συναντήσουν οι οδηγοί και σε αρκετά σημεία της Αττικής Οδού. Αδιάβατη η Πανεπιστημίου, η Ακαδημίας, η Αμαλίας και η Βασιλίσσης Σοφίας. Δεν κουνιεται η Πατησίων.

Σύμφωνα με το απεργιακό πρόγραμμα, θα παραμείνουν ακινητοποιημένα τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος και το μετρό, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσουν κανονικά μόνο ο προαστιακός και το Τράμ.

Ταυτόχρονα, όπως προκύπτει από τις δηλώσεις των συνδικαλιστών, θα τις κλιμακώσουν ως άσκηση πίεσης προς την κυβέρνηση, έως ότου ψηφιστεί το σχετικό νομοσχέδιο από τη Βουλή, κάτι που πρόκειται να γίνει σε τουλάχιστον 15 μέρες, καθώς δεν συζητείται με τη διαδικασία του κατεπείγοντως.

Μάλιστα, ένα νέο στοιχείο, που διαπιστώθηκε στη διαδικασία των κινητοποιήσεων, είναι και αυτό της ανυπακοής στις δικαστικές αποφάσεις.

Πρόκειται για τους εργαζόμενους στο Μετρό, οι οποίοι παρά το γεγονός ότι η χθεσινη εξαγγελθείσα 24ωρη απεργία τους, είχε κηρυχθεί παράνομη από το δικαστήριο, οι συρμοί δεν κινήθηκαν, καθώς, όπως τόνιζαν οι ίδιοι, περιφρούρησαν την απεργία τους, μπλοκάροντας κομβικά σημεία, ώστε να μη μπορούν να κυκλοφορήσουν τα τρένα.

Οι εργαζόμενοι κατηγορούν την ηγεσία του υπουργείου για προσχηματικό διάλογο και απευθυνόμενοι στο επιβατικό κοινό που ταλαιπωρείται, αφού ζητούν συγγνώμη, σημειώνουν ότι αγωνίζονται και «κατά των υπέρογκων αυξήσεων στα εισιτήρια».

Από την πλευρά της η κυβέρνηση, όπως δηλώνουν στελέχη του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δεν σκέφτεται να κάνει χρήση του μέτρου της επίταξης γιατί η συγκεκριμένη πρακτική δεν είναι στη φιλοσοφία της.