Καμία κατάσχεση δεν προχωρά σε πλειστηριασμό, αποτελεί ωστόσο υποχρεωτική διαδικασία βάσει του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων στον οποίο υπάγεται η ΕΥΔΑΠ, διευκρινίζει η Εταρεία σε ανακοίνωσή της με αφορμή τη σημερινή συγκέντρωση στα γραφεία της στον Πειραιά (Τσαμαδού 5), σε ένδειξη συμπάραστασης σε συνταξιούχο που έλαβε κατασχετήριο για χρέος 730 ευρώ.

Στη σχετική ανακοίνωση η ΕΥΔΑΠ δηλώνει ότι «αναγνωρίζοντας τις δύσκολες οικονομικά εποχές που διανύουμε», έχει αποδείξει έμπρακτα το κοινωνικό της πρόσωπο, με πλήθος ενεργειών.

Μεταξύ αυτών, σημειώνει, υπάρχει ειδική μέριμνα εκ μέρους της Εταιρείας για τους πελάτες που αδυνατούν να αποπληρώσουν τις οφειλές τους, μέσω ενός εξαιρετικά ευνοϊκού προγράμματος διακανονισμού οφειλών.

Πιο συγκεκριμένα, η Εταιρεία αναφέρει ότι έχει υιοθετήσει οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια, με την εφαρμογή των οποίων, έχουν ήδη γίνει τον τελευταίο χρόνο 18.000 διακανονισμοί, και δεν έχει προβεί ποτέ και σε καμία περίπτωση σε κατάσχεση κινητής ή ακίνητης περιουσίας, απόδειξη της κοινωνικής της ευαισθησίας. 

Σε αυτό το πλαίσιο, εκτιμά, η σημερινή διαμαρτυρία έξω από το Περιφερειακό Κέντρο Πειραιά, σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα, καθώς όπως έχει γίνει σαφές πρόσφατα από την Εταιρεία, καμία κατάσχεση δεν προχωρά σε πλειστηριασμό, αποτελεί ωστόσο υποχρεωτική διαδικασία βάσει του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων στον οποίο υπάγεται η ΕΥΔΑΠ.

Σε κάθε περίπτωση, καταλήγει η ανακοίνωση, η ΕΥΔΑΠ, ως Εταιρεία με κοινωνική ευαισθησία και πρόσωπο, εξετάζει με κάθε πρόσφορο τρόπο, την ανακούφιση όχι μόνο του πληττόμενου από την οικονομική κρίση καταναλωτή, αλλά και γενικότερα των πολιτών, διασφαλίζοντας όμως και την εφαρμογή των νόμων.

TAGS