Μια σοβαρή καταγγελία έφτασε στο newpost για την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας VODAFONE.Θρασύτατος δικηγόρος τηλεφώνησε σε πρώην πελάτη της εταιρείας και ζητάει αναδρομικά μετά απο 10 μήνες!!!

Ο πελάτης επιχείρησε να του εξηγήσει οτι δεν έχει κανένα απολύτως χρέος αλλά ο θρασύτατος δικηγόρος(το όνομα του οποίου είναι στην διάθεσή μας) του δήλωσε επί λέξη οτι: Θα σε ξαναπάρω όσες φορές θέλω και φυσικά έγινε ο κακός χαμός! Μα καλά πως είναι δυνατόν μια εταιρεία σα την VODAFONE να πέφτει σε τέτοιου είδους ατοπήματα; Και με ποιο δικαίωμα ο δικηγόρος αν αυτός ήταν δικηγόρος επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον πελάτη; Αυτό πουέχει υποχρέωση να πράξει είναι να αποστείλει επιστολή και να διεκδικήσει τα χρήματα της εταιρείας. Το αρμόδιο Υπουργείο και ο Δικηγορικός Σύλλογος έχουν υποχρέωση να πάρουν θέση απέναντι σε τέτοιου είδους φαινόμενα! Αλλά και η εταιρεία έχει θέμα το οποίο καλείται να λύσει εδώ και τώρα. Τα όποια στοιχεία στην διάθεση των επίσημων εκπροσώπων της.