Οι υδατάνθρακες θεωρούνται απαγορευμένοι κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας. Τα μακαρόνια, το άσπρο ψωμί και το ρύζι, περιορίζονται στο ελάχιστο, για να μπορέσετε καταφέρετε να φτάσετε στο επιθυμητό βάρος. 

Διαβάστε παρακάτω ποιοι υδατάνθρακες, όχι απλά δεν είναι απαγορευμένοι, αλλά μπορούν να σας βοηθήσουν στο να χάσετε κιλά.

Γλυκοπατάτα: Μπορείτε να την καταναλώνετε άφοβα, αρκεί όμως να μην το παρακάνετε με τις μερίδες. Μην ξεχνάτε ότι παντού χρειάζεται μέτρο.

Μπανάνες: Εξαιρετικά υγιεινές και μπορείτε να τις καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της δίαιτάς σας.

Βρώμη: Είναι η καλύτερη τροφή για να ξεκινήσετε τη μέρα σας. Εκτός του ότι είναι υγιεινή, θα σας δώσει και ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας σας. 

Δοκιμάστε να τρώτε για πρωινό ένα μπολ βρώμης με άπαχο γάλα, μπανάνες και φράουλες. Αποτελεί ιδανική επιλογή για να κάνει ο οργανισμός σας τις σωστές καύσεις από το πρωί.

Πατάτες: Μία παρεξηγημένη τροφή, καθώς θεωρούνται απαγορευμένες από μια δίαιτα. Κι όμως οι πατάτες είναι μια εξαιρετική πηγή υδατανθράκων και θα πρέπει να καταναλώνονται σωστά. Το πρόβλημα με τις πατάτες είναι το πώς μαγειρεύονται αλλά και με τι συνοδεύονται. 

Οι βραστές και οι ψητές πατάτες μαζί με ένα φιλέτο ψαριού ή κοτόπουλου, θεωρούνται ένα εξαιρετικό γεύμα για την περίοδο της δίαιτάς σας. Αποφύγετε τις τηγανιτές πατάτες και τα πατατάκια.