Η σχεδόν ανύπαρκτη προβολή του ελληνικού τουρισμού μειώνει δραματικά τις πιθανότητες για αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας, ενώ μένουν ανεκμετάλλευτες οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη διεθνή τουριστική αγορά, λόγω των προβλημάτων σε άλλους μεσογειακούς προορισμούς, όπως είναι η Αίγυπτος και η Τυνησία.

“Η ροή των κρατήσεων έχει μειωθεί και πολύ φοβόμαστε ότι η αύξηση που καταγράφηκε ήταν μια μικρή αναλαμπή, που δεν θα έχει συνέχεια” είπε στην “Πατρίδα” και την Άννα Κωνσταντουλάκη ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Γιάννης Οικονόμου, ο οποίος σημείωσε ότι ενώ η Τουρκία φέτος δαπανά 200 εκ. ευρώ για διαφήμιση, η Ελλάδα δεν θα ξοδέψει πάνω από 10 εκ. για την προβολή της.

Εξάλλου, με χθεσινή ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων σημειώνει ότι είναι ανύπαρκτη η προβολή του ελληνικού τουρισμού, επισημαίνοντας τα εξής:

“Μειώνονται οι ελπίδες ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας από τη στιγμή που η Κυβέρνηση αδυνατεί να κατανοήσει το ρόλο του τουρισμού σε αυτή την προσπάθεια.

Ακόμα μια απόδειξη γι'αυτό αποτελεί η πρόσφατη άρνηση του Υπουργείου Οικονομικών να εγκρίνει πιστώσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ για να χρησιμοποιηθούν από τον ΕΟΤ στην αποπληρωμή του χρέους προς τα ΜΜΕ (40 εκατ. Ευρώ) και στην προβολή του ελληνικού τουρισμού (10 εκατ. Ευρώ).

Η απόφαση αυτή έχει ως αποτέλεσμα ο ελληνικός τουρισμός και η Ελλάδα γενικότερα, να μην τυγχάνουν της παραμικρής προβολής, μειώνοντας έτσι τις όποιες δυνατότητες – πιθανότητες για αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας. Έτσι, μένουν ανεκμετάλλευτες και οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη διεθνή τουριστική αγορά, λόγω και των προβλημάτων σε άλλους Μεσογειακούς προορισμούς”.