Ο διευθυντής Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ., ταξίαρχος Ανδρέας Κορδολαίμης, μιλώντας ενώπιον της μόνιμης επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, ανέφερε ότι τα περισσότερα θανατηφόρα συνέβησαν σε δευτερεύοντες επαρχιακούς άξονες, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των 58 θανατηφόρων τροχαίων σε εθνικό δίκτυο, συνέβησαν στην Κορίνθου- Πατρών.

Σύμφωνα με τους αριθμούς, ο περυσινός στόχος να μειωθούν κατά 100 σε σχέση με το 2009 (συνολικώς 1463) οι νεκροί σε τροχαία, επιτεύχθηκε και ξεπεράστηκε, αφού η μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων ήταν κατά 183, πλην όμως ήσαν αυξημένα κατά 5% οι σοβαροί τραυματισμοί και κατά 2% οι ελαφροί.

Το πρώτο δίμηνο του 2011 οι νεκροί είναι 119 έναντι 152 της περυσινής αντίστοιχης περιόδου.Για τα τροχαία οι καταγεγραμμένες αιτίες είναι η υπερβολική ταχύτητα, τα φθαρμένα ελαστικά, οι διαφημιστικές πινακίδες, η μη χρήση κράνους και ζώνης, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα και το αλκοόλ.

Πεζοί σε ποσοστό 15% και δικυκλιστές με 35% συνιστούν τα μισά θύματα τροχαίων, ενώ οι μισοί από τους νεκρούς δεν φορούσαν ζώνη ή κράνος.
Οι αλλοδαποί συμμετέχουν σε ποσοστό 14% σε τροχαία, από τους οποίους το 50% είναι Αλβανοί.