current views are: 1

5 Αυγούστου 2013
Δημοσίευση05:14

Σειρά υπηρεσιών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το επιβατικό κοινό

Στη διάθεση του επιβατικού κοινού θα είναι εν όψει  των καλοκαιρινών διακοπών του Αυγούστου μία σειρά από υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την καλύτερη και πιο άνετη μετακίνησή τους, αλλά και τον προγραμματισμό της έγκαιρης έκδοσης των εισιτηρίων τους.

Δημοσίευση 05:14’
αρθρο-newpost

Στη διάθεση του επιβατικού κοινού θα είναι εν όψει  των καλοκαιρινών διακοπών του Αυγούστου μία σειρά από υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την καλύτερη και πιο άνετη μετακίνησή τους, αλλά και τον προγραμματισμό της έγκαιρης έκδοσης των εισιτηρίων τους.

Στη διάθεση του επιβατικού κοινού θα είναι ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών του Αυγούστου μία σειρά από υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την καλύτερη και πιο άνετη μετακίνησή τους, αλλά και τον προγραμματισμό της έγκαιρης έκδοσης των εισιτηρίων τους.

Μεταξύ άλλων θα μπορούν μέσω του φορητού τους υπολογιστή με χρήση usb stick ή του κινητού τους τηλεφώνου να έχουν πρόσβαση στο ιντερνετ χάρη στην υπηρεσία βελτιωμένης ψηφιακής επικοινωνίας που παρέχεται σε βαγόνια με την αντίστοιχη ένδειξη. Επίσης, στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθήνας η υπηρεσία ΤΡΑΙΝΟΣΕ Free Wi-Fi Hot Spot παρέχει δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης στο ίντερνετ για 30 λεπτά.

Ακόμη όσοι έχουν προορισμό τη Θεσσαλονίκη θα μπορούν να συνδυάσουν τη μεταφορά τους στις συνοικίες της πόλης με την υπηρεσία ΤΡΑΙΝΟΤΑΞΙ επωφελούμενοι από τη σημαντική  έκπτωση στο κόμιστρο.

Οι ταξιδιώτες με  προορισμό το λιμάνι του Πειραιά  έχουν πρόσβαση στις προβλήτες στο ύψος της Πύλης Ε5, για να συνεχίσουν το ταξίδι τους με πλοίο.

Πρόσφατα έχουν ξεκινήσει τη λειτουργία τους η λεωφορειακή γραμμή Θεσσαλονίκη – Φιλιππούπολη και η μεταφορά με λεωφορείο των παραθεριστών από το σταθμό Ν. Πόροι στις παραλίες της Πιερίας και αντίστροφα.

Στη διάθεση των ταξιδιωτών βρίσκεται και τηλεφωνική γραμμή 14511 όπου μπορούν πλέον όσοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο να κλείνουν τηλεφωνικά τα εισιτήριά τους.


σχετικα αρθρα